Site icon mobiRANK.pl Przejdź do pełnej wersji

Play podsumował swoje wyniki i osiągnięcia za 2023 rok

Play podsumował swoje wyniki i osiągnięcia za 2023 rok

Play pochwalił się rekordowymi przychodami, wzrostem liczby klientów i pełną integracją z UPC – wszystko to w najnowszym raporcie za 2023 rok.

Ubiegły rok upłynął również pod znakiem powołania spółki Polski Światłowód Otwarty, największej otwartej sieci szerokopasmowej w Polsce (kwiecień), uruchomienia innowacyjnej telewizji i internetu stacjonarnego pod marką Play dla klientów indywidualnych i biznesowych (maj) oraz sfinalizowania w rekordowo krótkim czasie procesu integracji z UPC (sierpień). Play kontynuował również inwestycje w infrastrukturę mobilną, pozyskując pasmo C przeznaczone do rozwijania usług 5G oraz przyspieszył rozwój infrastruktury stacjonarnej.

➔ ZOBACZ TEŻ: Grupa Play podzieliła się wynikami za 1H 2023 roku

Wzrosły zarówno przychody grupy o 10% (do 9,8 mld zł), baza aktywnych klientów mobilnych (13,1 mln m.in. dzięki pozycji lidera MNP) oraz liczba użytkowników usług internetu i telewizji (ponad 2 mln), jak i średni przychód na użytkownika (ARPU).

Rok 2023 był dla Play czasem transformacji strukturalnej i odważnych decyzji biznesowych – zaowocowało to solidnymi wynikami i znaczącymi dokonaniami, z których jesteśmy niezwykle dumni. Dzięki połączeniu z UPC i ogromnym inwestycjom w infrastrukturę, w tym stworzeniu otwartego modelu dostępu do naszej sieci stacjonarnej, umocniliśmy naszą pozycję rynkową. W konsekwencji, patrzymy z optymizmem w przyszłość, ponieważ przed nami dalszy wzrost i rozwój biznesu.

– mówi Jean Marc Harion, CEO Play

Osiągnięcia finansowe i biznesowe Grupy Play w 2023 roku:

Infografika: Wyniki Play za 2023 rok

Osiągnięcia operacyjne i infrastrukturalne:

Nasz model biznesowy nadal opiera się na efektywności kosztowej, elastyczności i innowacyjności. Dzięki temu możemy oferować usługi z konkurencyjnym stosunkiem jakości do ceny, które klienci chętnie wybierają – nie tylko w zakresie usług mobilnych, ale także rozwiązań dla domu i biznesu. Nasza misja: gwarantować klientom wolność wyboru, na jaką zasługują w zakresie usług cyfrowych, niezbędnych w życiu prywatnym i zawodowym – nie zmienia się.

– dodał Jean Marc Harion

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

źródło: Play

Exit mobile version