Site icon mobiRANK.pl Przejdź do pełnej wersji

CMF to nowa submarka Nothing

CMF by Nothing ma na celu produkcję przystępnych cenowo urządzeń, w tym nowego smartwatcha i słuchawek, które pojawią się jeszcze w tym roku.

Nothing istnieje dopiero od zaledwie kilku lat na rynku, ale startup już wprowadza na rynek przystępną cenowo submarkę. Przemawiając podczas ostatniej aktualizacji społeczności firmy, dyrektor generalny Nothing Carl Pei powiedział, że nowa marka firmy CMF by Nothing ma na celu zaoferowanie „nowej gamy produktów, które sprawiają, że lepsze projektowanie jest bardziej dostępne”.

Zobacz też: Nothing Phone (2) już oficjalnie – 2. generacja musi być lepsza niż oryginał

Pierwszą parą produktów opatrzonych nowym brandingiem będą bezprzewodowe słuchawki douszne i smartwatch. Oba produkty pojawią się jeszcze w tym roku, a więcej szczegółów na ich temat dowiemy się w nadchodzących miesiącach.

Jeśli się zastanawiasz co oznacza „CMF” to najwyraźniej jest to „kolor, materiał i wykończenie” (z ang. Color, Material, and Finish) w odniesieniu do filozofii projektowania o podobnej nazwie. Podczas gdy główna marka Nothing skupia się na „innowacjach projektowych”, które są „premium” i wykorzystują „najnowszą technologię”, Pei mówi, że CMF by Nothing najwyraźniej będzie charakteryzować się „czystym projektem”, który jest „dostępny” i oferuje „zaufaną jakość”.

W nowym wideo Pei nie podał wielu wskazówek na temat tego, w jaki sposób Nothing tak szybko wchodzi na rynek tak wielu kategorii produktów, zauważając jedynie, że „CMF by Nothing jest zarządzane przez oddzielny zespół w ramach Nothing, aby zapewnić, że nic nie odwraca uwagi od naszych głównych produktów”.

Tabela porównująca marki Nothing i CMF by Nothing : Premium Nothing vs. przystępne cenowo CMF by Nothing.

Jednak Pei otwarcie mówił o swoich ambicjach współpracy z innymi firmami w celu wspólnego opracowywania produktów, skutecznie pracując jako zewnętrzni konsultanci ds. technologii konsumenckich, aby pomóc w rozwiązywaniu problemów związanych z projektowaniem, łańcuchem dostaw i inżynierią.

Pei w swojej karierze wprowadził wiele przystępnych cenowo marek podrzędnych w ramach istniejących firm technologicznych. Jednym z ostatnich dużych projektów, nad którymi pracował jeszcze w OnePlus, było uruchomienie marki córki o nazwie Nord, której asortyment od tego czasu rozszerzył się o wiele telefonów, słuchawek dousznych, a nawet smartwatcha.

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

źródło: Nothing | The Verge

Exit mobile version