Site icon mobiRANK.pl Przejdź do pełnej wersji

Dziś odbywa się premiera gry „NBA All-World”

Niantic, NBA i NBPA wprowadzają nowy sposób doświadczania koszykówki dzięki grze „NBA All-World”.

Niantic, National Basketball Association (NBA) i National Basketball Players Association (NBPA) uruchomiły dziś NBA All-World, darmową, oficjalnie licencjonowaną geolokalizacyjną grę w koszykówkę. Na czele kampanii startowej znaleźni się gracze NBA: Jalen Green, Jordan Poole, Immanuel Quickley, Karl-Anthony Towns i Andrew Wiggins.

Zobacz też: Spacery i drzewa, czyli wpływ społeczny firmy Niantic

NBA All-World przenosi świat NBA do dzielnic na całym świecie. Fani mogą odkrywać swoje własne dzielnice, aby spotkać współczesnych graczy NBA, rekrutować ich do swoich drużyn, podnosić ich poziom gry i rywalizować o to, by zostać władcami swoich lokalnych boisk. Gracze mają okazję wyposażyć swoje składy w najnowszy sprzęt, wyszukując w świecie rzeczywistym dropy od wielu znanych marek. W grze można dodatkowo pokazywać swoje drużyny, rozmawiać ze znajomymi i rywalizować w turniejach 1v1, aby wygrać ekskluzywne przedmioty.

Niantic dodatkowo wesprze premierę gry kampanią marketingową „go. all. out.”, a także krótkometrażową serią dokumentalną NBA All-World „Where I’m From”, w której wystąpią zawodnicy NBA, w tym Jalen Green, Jordan Poole, Karl-Anthony Towns i Andrew Wiggins.

Sport jest ogromną częścią życia ludzi i popkulturyNasza wersja gry w koszykówkę zaczyna się od ekscytującej rozgrywki jeden na jeden i rozszerza się, aby włączyć główne elementy kultury koszykarskiej, w tym muzykę i modę, do świata rzeczywistego.

– powiedział John Hanke, założyciel i dyrektor generalny Niantic

Nie możemy się doczekać, aż nasi fani w pełni zanurzą się w NBA All-World i rozwiną głębsze więzi z zawodnikami, ligą i sobą nawzajem. Dzięki naszej współpracy z Niantic i NBPA, ta gra rozszerza świat NBA do praktycznie każdego miejsca na całym świecie.

– powiedział Matt Holt, Head of Merchandising Partnerships w NBA

Jako pierwszy oficjalnie licencjonowany tytuł sportowy Niantic, NBA All-World inspiruje ludzi do odkrywania świata, aby doświadczyć wszystkiego, co gra ma do zaoferowania:

Zrzuty ekranów z gry „NBA All-World”

Gracze wszystkich gier Niantic, zbudowanych na platformie Lightship, poczują się w NBA All-World jak w domu. Aplikacja społecznościowa Campfire firmy Niantic dodaje do gry aspekt społecznościowy z prawdziwego zdarzenia, ułatwiając nawiązywanie kontaktów z innymi fanami hokeja i szerszą społecznością NBA All-World.

Więcej informacji na: nbaallworld.com.

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

źródło: Niantic

Exit mobile version