Spacery i drzewa, czyli wpływ społeczny firmy Niantic

Gracze Pokemon Go przeszli w 2022 roku ponad 7 miliardów kilometrów – to wzrost o 4% w stosunku do ubiegłego roku.

Niantic – Social Impact Report 2022

Firma Niantic zainicjowała również akcję społecznościową, która poskutkowała zasadzeniem 300 tysięcy drzew. W ciągu ostatnich pięciu lat działalność Niantic w zakresie wpływu społecznego obejmowała wiele obszarów, w tym: rozwój gier, zaangażowanie graczy, wydarzenia oraz wpływ na rzeczywistość. W tym roku firma przeanalizowała swoją pracę i jej wpływ, oceniając, jak może wykorzystać technologię i pasję do nawiązywania kontaktów w świecie rzeczywistym, aby wywrzeć pozytywny wpływ.

Zobacz też: Samsung wprowadza etui z motywem Pokémon dla Galaxy Z Flip 4, Watch 5 i Galaxy Buds

Podczas kampanii na rzecz zrównoważonego rozwoju, zorganizowanej przez Niantic, społeczność skupiona wokół firmy zasadziła ponad 300 000 drzew w miejscach o dużej bioróżnorodności na całym świecie.

Łącznie, w 2022 roku gracze przeszli ponad 7,2 miliarda kilometrów, badając mniej i bardziej uczęszczane miejsca przestrzeni publicznej. Stanowi to wzrost o 4% w stosunku do 2021 roku.

Twórcy Pokemon GO i innych gier zapowiadają, że z niecierpliwością czekają na kontynuację swojej pracy w 2023 roku, zwłaszcza nad sposobami wykorzystania technologii do przemyślanego angażowania społeczności.

Gracze Pokemon Go przeszli w 2022 roku ponad 7 mld km
Gracze Pokemon Go przeszli w 2022 roku ponad 7 mld km

Aby uzyskać więcej informacji na temat pracy w zakresie wpływu społecznego przedsiębiorstwa, zachęcamy do odwiedzenia strony Niantic.

Może Cię zainteresować też: Festiwale Pokémon GO przyniosły 300 mln USD miastom-gospodarzom

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

źródło: Niantic