Site icon mobiRANK.pl Przejdź do pełnej wersji

Na Shopee startuje kampania Black Friday/Cyber Monday

Chwilę po zakończeniu 11.11 Mega Wyprzedaży Shopee rozpoczyna kolejną kampanię, której finałem będą rewelacyjne obniżki cen na Black Friday i Cyber Monday.

Atrakcyjne promocje obejmą  popularne wśród użytkowników produkty z kategorii: elektroniki, mody, a także artykuły  FMCG, które w ostatnim czasie cieszyły się dużym zainteresowaniem dzięki Koszykowi Antyinflacyjnemu. Do zakupów zachęcić może również fakt obniżenia progu minimalnej wartości zamówienia, po przekroczeniu którego kupujący ma gwarantowaną darmową dostawę. To nie koniec atrakcji – podczas odbywającego się właśnie Mundialu Shopee będzie świętować razem z kibicami, którzy  dzięki grze Shopee Goool! będa mieli szansę codziennie wygrać telewizor!

Sukces kampanii 11.11 Mega Wyprzedaż

W minionych miesiącach Shopee wprowadziło wiele inicjatyw oraz kampanii, których celem było wspieranie Polaków w oszczędzaniu w obliczu stale rosnącej inflacji – wśród nich działający od dwóch miesięcy Koszyk Antyinflacyjny z podstawowymi, codziennymi produktami z Gwarancją Najniższej Ceny, a także kolekcja Opał dla Twojego domu, w której użytkownicy mogą kupić produkty opałowe, wykorzystując dofinansowanie rządowe. Zaledwie kilka dni temu na Shopee odbył się także finał kampanii 11.11 Mega Wyprzedaż. Tylko w ciągu jednego dnia liczba sprzedanych produktów na platformie wzrosła ponad 4,5 razy w porównaniu do pozostałych dni. Dzięki atrakcyjnym ofertom, kuponom zniżkowym i rabatom, kupujący w dniu finału kampanii zaoszczędzili łącznie ponad 7,5 mln zł! Tak duże zainteresowanie zakupami było odczuwalne także wśród sprzedawców – rekordzista zanotował 11 listopada sprzedaż na kwotę przekraczającą 100 tys. zł. 

Podczas kampanii kupujący mogli również po raz pierwszy w Polsce wziąć udział w 11.11 Mega Loterii, w której główną nagrodą był samochód. Każdy z użytkowników mógł uzyskać codziennie jeden los w loterii za darmo, a kolejne mógł zdobyć robiąc zakupy na platformie. Mega Loteria okazała się hitem wśród kupujących, którzy między 1 a 11 listopada zagrali ponad 840 tys. razy zdobywając tym samym losy biorące udział w losowaniu nagród głównych.  

Tańsze przesyłki przed świętami

Przygotowując nowe inicjatywy i kampanie, Shopee po raz kolejny wychodzi naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom swoich użytkowników. Na początku najgorętszego w roku sezonu zakupów przedświątecznych, tuż  przed wyprzedażami z okazji Black Friday i Cyber Monday, platforma wprowadza zmiany w polityce dotyczącej darmowej dostawy. Od 23 listopada minimalna wartość zamówienia, gwarantująca darmową dostawę, zostaje obniżona o 25% z 39 zł do 29 zł. Obniżka obejmuje popularne kanały dostawy, takie jak InPost Ekonomiczny, ORLEN Paczka oraz przesyłka polecona Poczty Polskiej. 

Polacy czekają na Black Friday i Cyber Monday

Tymczasem kolejne atrakcyjne oferty już czekają na użytkowników platformy. Black Friday i Cyber Monday to prawdziwe święta łowców okazji, które jak wynika z przeprowadzonej przez Shopee ankiety, są bardzo popularne również wśród Polaków. Ponad 92% konsumentów wie, że w tych dniach mogą liczyć na wyjątkowe przeceny, a ponad 62% ankietowanych deklaruje, że zamierza skorzystać z ofert i zrobić zakupy w przynajmniej jeden z dwóch wymienionych dni. Co ich do tego motywuje? Oczywiście obniżki cen. Nieco ponad 40% osób biorących udział w ankiecie wskazuje na atrakcyjne rabaty, ponad 24% z kolei liczy na specjalne kupony, obniżające cenę końcową produktu. Nie bez znaczenia jest też darmowa dostawa, którą wskazało 23% respondentów.

Shopee współpracując ze sprzedawcami gwarantuje kupującym najlepsze oferty, zgodne z ich oczekiwaniami i preferencjami. W czasie kampanii, która rozpoczęła się 21 listopada, a zakończy dwoma zakupowymi świętami – Black Friday (25 listopada) i Cyber Monday (28 listopada), użytkownicy platformy mogą liczyć na wiele atrakcji i dodatkowych zniżek. Wśród nich:

Shopee świętuje Mundial 2022

Przygotowując promocje na koniec listopada, Shopee nie zapomniało również o  Mistrzostwach Świata w piłce nożnej. Specjalnie dla fanów futbolu platforma przygotowała atrakcje, aby wspólnie kibicować polskiej drużynie. Strefa Kibica, a w niej meczowe przekąski i napoje oraz piłkarskie gadżety: szaliki, koszulki czy czapki w barwach polskiej reprezentacji, to tylko jedna z nich. 

Prawdziwą gratką dla kibiców jest nowa gra Shopee Goool!, w której najlepsi mogą codziennie wygrać telewizor oraz piłkarskie gadżety. Gra jest dostępna do  28 listopada i polega na trafianiu piłką w obracające się boisko. Zdobywane punkty można wymieniać na nagrody (kupony, monety i gadżety piłkarskie), a jednocześnie sumują się one w codziennej klasyfikacji ogólnej. Każdego dnia na najlepszego gracza czeka telewizor, a w Black Friday i Cyber Monday do zdobycia są po dwie nagrody główne! Każdy z użytkowników platformy ma codziennie dwie gwarantowane sesje gry, a 26 listopada, w dniu meczu reprezentacji Polski z Arabią Saudyjską – cztery sesje. Można jednak zwiększyć swoje szanse wykorzystując Monety Shopee, udostępniając grę znajomym, a także robiąc zakupy na platformie (1 zamówienie = 1 dodatkowa sesja gry).

Aplikację Shopee pobierzesz bezpłatnie ze sklepów Google Play i App Store:

Pobierz z Google Play
Pobierz z App Store

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

źródło: Shopee Polska

Exit mobile version