Site icon mobiRANK.pl Przejdź do pełnej wersji

Bolt podsumowuje dotychczasowe działania podnoszące bezpieczeństwo w przejazdach

W tym roku Bolt, pochodząca z Estonii superaplikacja oferująca m.in przejazdy taksówkami, podjęła liczne kroki mające na celu podniesienie bezpieczeństwa i jakości przejazdów.

Wśród tych działań znalazły się m.in kampania informacyjna, serie szkoleń dla policji, akcja edukacyjna dla kierowców, jak i nowe rozwiązania technologiczne i produktowe. Bezpieczeństwo przejazdów z aplikacją Bolt od zawsze jest jednym z głównych priorytetów firmy. Od dawna w aplikacji działa już rejestracja GPS każdego przejazdu, oceny kierowców przez pasażerów oraz formy aktywnego zachęcania użytkowników do weryfikowania danych samochodu i kierowcy przed rozpoczęciem przejazdu. Ponadto w tym roku Bolt podjął szereg działań, mających podnieść bezpieczeństwo w przejazdach z aplikacją Bolt.

Zobacz także: Będzie prawny obowiązek weryfikacji kierowców przewozów przez aplikację

Uważamy, że nawet jedno zgłoszenie napastowania, to o jedno za dużo. Dlatego jesteśmy zdeterminowani, aby zapewnić bezpieczeństwo naszych przejazdów i dążymy do tego, aby każdy- pasażerka, pasażer, kierowczyni i kierowca czuli się bezpiecznie. Nasze działania są podyktowane ideą, że jeśli chcemy zmieniać oblicze miast, które będą przyjazne ludziom to wszyscy musimy być częścią tej zmiany mówi Magdalena Mazur, szefowa Zespołu ds. Polityk Publicznych w Bolt.  

Działania Bolt mające podnieść bezpieczeństwo przejazdów

Przeczytaj także: Uber wprowadza nowe wymogi weryfikacji kierowców

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

źródło: Bolt Polska

Exit mobile version