Site icon mobiRANK.pl Przejdź do pełnej wersji

Facebook zaprezentował nowe logo korporacyjne

Dzięki nowemu logo korporacyjnemu Facebooka łatwiej będzie identyfikować firmę matkę Instagrama i WhatsAppa, a może nowe logo ma odwrócić uwagę od problemów Facebooka?

Doniesienia o tym, że Facebook zdecydował się na rebranding okazały się prawdziwe. Firma wprowadziła nowe logo korporacyjne i strategię marki, która, jak ma nadzieję, lepiej rozróżni sam serwis Facebooka od poszczególnych aplikacji, które są w jego posiadaniu.

Nie ma wiele do powiedzenia na temat tego logo, ponieważ jest to po prostu napis „FACEBOOK” napisane zwykłą (choć nowoczesną) czcionką. Jednak nowy styl teoretycznie sprawia, że ​​własność jest wyraźniejsza, gdy widzisz napis „from Facebook” (od Facebooka) umieszczonego w produktach Instagram, WhatsApp, Oculus i innych.

To logo nie dotyczy serwisu społecznościowego. Aplikacja Facebook zachowa własną markę pomimo nowej stylizacji. Możesz spodziewać się, że nowy wygląd pojawi się w ciągu „nadchodzących tygodni”.

Jest to zmiana czysto kosmetyczna. Wiele funkcjonalnych integracji między tymi produktami miało miejsce wiele lat temu. Z pewnością nie wpłynie to na narzekanie użytkowników. W dalszym ciągu prawdopodobnie będzie to jedna z bardziej widocznych zmian na Facebooku, ale nie najbardziej znacząca.

Animacja przedstawiająca różne wariacje kolorystyczne nowego logo:

Przeczytaj także:

Nowe logo przeglądarki Edge nie przypomina już IE

źródła: Facebook Newsroom (1) Engadget, TechCrunch

Exit mobile version