Site icon mobiRANK.pl Przejdź do pełnej wersji

nc+ teraz w pakiecie z HBO, Cinemaxem, FilmBoxem i innymi opcjami dodatkowymi

W nowej ofercie nc+ pakiety HBO, HBO GO, Cinemax, FilmBox, Multi Man Pack, kolekcje VOD oraz CANAL+ 4K Ultra HD za 0 zł przez 24 miesiące.

Platforma nc+ przygotowała nowe świąteczne oferty promocyjne na wybrane pakiety telewizji dla wszystkich fanów najlepszego kina, seriali, programów dokumentalnych i sportu. Abonenci platformy zawierający nowe umowy na usługi telewizyjne na 24 miesiące, w zależności od wybranego pakietu, mogą otrzymać w prezencie opcje dodatkowe CANAL+ 4K Ultra HD, HBO, HBO GO, Cinemax, FilmBox, Multi Man Pack czy kolekcję Fox Play i National Geographic Play na cały okres obowiązywania umowy lub otrzymać obniżkę ceny abonamentu o połowę przez nawet 6 miesięcy.

Klienci, którzy w ofercie świątecznej wybiorą pakiety usług telewizyjnych obejmujące opcję dodatkową CANAL+, otrzymają od nc+ w prezencie, na cały okres umowy, jeszcze większą ilość filmów i hitów prosto z kina, najnowszych seriali, wysokiej jakości programów dokumentalnych oraz unikalnych kolekcji VOD, oferowanych przez takich dostawców jak HBO, Cinemax czy FilmBox. W połączeniu z dostępną na CANAL+ ofertą najnowszych polskich i zagranicznych filmów i seriali emitowanych po raz pierwszy w telewizji oraz bogatą ofertą wydarzeń sportowych, w tym m.in. rozgrywek Premier League, LOTTO Ekstraklasy, La Liga Santander, Bundesligi, NBA, siatkarskiej Ligi Mistrzów CEV, PGE Ekstraligi czy PGNiG Superligi (wybrane wydarzenia w jakości 4K), świąteczna paczka od nc+ dostarczy najlepszych emocji dla każdego członka rodziny na wiele kolejnych miesięcy.

Dzięki ekskluzywnym umowom zawartym przez nc+ z amerykańskimi studiami filmowymi 20th Century Fox Film oraz NBC Universal International, abonenci CANAL+ będą mogli nadal zobaczyć jako pierwsi w polskiej telewizji największe hity kinowe tych producentów, w tym po raz pierwszy w jakości 4K.

Przeczytaj także: HBO GO można już oglądać bez umowy z operatorem, tak jak Netflixa

Abonenci posiadający dekoder 4K UltraBOX+ oraz kanał CANAL+ 4K Ultra HD, oprócz unikalnej oferty filmów, seriali i wydarzeń sportowych na żywo, mogą dodatkowo korzystać z kolekcji CANAL+ 4K dostępnej bezpośrednio na dekoderze. W kolekcji 4K można znaleźć aktualnie prawie 100 różnorodnych pozycji programowych, w tym seriale premium produkcji CANAL+.

Szczegóły promocji świątecznych

Abonenci zawierający nowe umowy na pakiety telewizyjne z opcją dodatkową CANAL+ otrzymają na cały okres obowiązywania umowy:

Abonenci zawierający nowe umowy na pakiety telewizyjne bez opcji dodatkowej CANAL+ otrzymają:

Dodatkowo każdy klient nc+ może skorzystać ze świątecznej promocji na usługi telefonii komórkowej i przenosząc numer od innego operatora przez cały rok będzie płacił tylko połowę ceny za abonament telefoniczny.

Wszyscy abonenci usług telewizyjnych nc+ otrzymują darmowy dostęp, w wymiarze zależnym od wybranego pakietu telewizyjnego, do mobilnej telewizji nc+ GO, oferującej dostęp do nawet 119 kanałów TV na żywo, w tym 8 kanałów CANAL+ oraz tysięcy filmów, seriali i programów na życzenie, które można oglądać w aplikacji na urządzeniach mobilnych oraz w oknie przeglądarki na komputerach i laptopach. Oferta kanałów dostępna w nc+ GO jest uzależniony od posiadanej oferty telewizyjnej.

Kampania reklamowa

Nowe świąteczne oferty nc+ wspiera kampania reklamowa realizowana w telewizji, stacjach radiowych, mediach online i punktach sprzedaży nc+. Spot telewizyjny jest kontynuacją poprzedniej odsłony kampanii, w której bohaterowie planowali skok rabunkowy, odwlekany ze względu na ciekawe transmisje sportowe, które każdy z członków gangu chciał obejrzeć danego dnia. W obecnej odsłonie kampanii bohaterowie ukrywają się przed pościgiem i zostają zaskoczeni przez Mikołaja, który na życzenie jednego z nich przyniósł w prezencie największą paczkę filmów i seriali od nc+ na święta.

Za kreację spotów telewizyjnych odpowiada agencja Havas Warsaw. Spoty wyreżyserował Sebastian Pańczyk, a produkcją zajął się dom produkcyjny Dobro. Komunikację online oraz stronę docelową kampanii przygotował dział digital marketingu platformy nc+ we współpracy z Havas Warsaw. Media do kampanii całościowo zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.

źródło: informacja prasowa

Exit mobile version