Site icon mobiRANK.pl Przejdź do pełnej wersji

Wykorzystanie mediów przez dzieci (raport 2015)

Sprawdź, jak w 2015 roku wyglądają zachowania dzieci i rodziców związane z korzystaniem z najnowszych technologii i mediów w Wielkiej Brytanii.

Raport przygotowany przez brytyjską firmę Ofcom pt. Children and Parents: Media Use and Attitudes Report (November 2015), czyli Rodzice i dzieci: używanie mediów oraz postawy, to interesująca analiza zachowań najmłodszej grupy wiekowej w Wielkiej Brytanii w dzisiejszych mediach. Raport dostarcza szczegółowych informacji związanych z użyciem mediów, nowych technologii (smartfonów, tabletów, internetu) oraz pozwala zrozumieć jak korzystają z nich dzieci w wieku od 5 do 15 lat, a także w wieku od 3 do 4 lat. Myślę, że część wniosków i zachowań spokojnie można odnieść do zachowań polskich dzieci w tej grupie wiekowej.

Raport zawiera również wnioski dotyczące stosunku rodziców do mediów wykorzystywanych przez ich dzieci, oraz sposoby jakie stosowane są przez rodziców do monitorowania lub ograniczania korzystania z różnego rodzaju mediów.

Raport stanowi doskonały punkt odniesienia dla branży reklamowej, specjalistów ds. marketingu oraz dla samych konsumentów. Cała masa danych statystycznych pozwala zrozumieć, jak zmienia się młode społeczeństwo i sposób wykorzystania prze nie urządzeń do komunikacji, nauki i rozrywki.

Najważniejsze wnioski z raportu Children and parents: Media use and attitudes report 2015

Liczba dzieci posiadających smartfona w latach 2010, 2011, 2012, 2015 (wg wieku)

Cały raport z aneksami znajdziesz na stronie podanej w źródle artykułu (pełna wersja PDF raportu).

źródło: Ofcom – Children and parents: Media use and attitudes report 2015

Exit mobile version