Site icon mobiRANK.pl Przejdź do pełnej wersji

Ekomersy 2015 – poznaj laureatów konkursu

Już po raz czwarty zostały wręczone Ekomersy – wyróżnienia dla produktów, usług i osób, przyczyniających się do rozwoju polskiego rynku e-commerce.

Podczas oficjalnej gali 14 października na PGE Narodowym w Warszawie w trakcie Wieczoru Branżowego wieńczącego IX Targi eHandlu poznaliśmy zdobywców najważniejszych nagród branży e-commerce w Polsce. O statuetkę Ekomersa walczyło blisko 150 firm.

Wyniki konkursu Ekomersy 2015

Debiut roku – kategoria przeznaczona dla nowych produktów, usług i rozwiązań dla branży e-commerce, które premierę miały w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

Platforma sklepowa – kategoria skierowana dla platform sklepowych działających w modelu SaaS (software-as-a-service), w postaci „pudełkowej” lub open source.

Rozwiązanie płatnicze przyjazne klientowi – kategoria dla firm obsługujących transakcje płatnicze.

Produkt/usługa wspierająca logistykę e-sklepu – kategoria dla rozwiązań nie opartych na standardowej usłudze kurierskiej, ale wpływających na optymalizację procesów związanych z łańcuchem dostaw w sklepie internetowym.

Wdrożenie roku – kategoria oceniająca najlepsze kompleksowe wdrożenie sklepu internetowego, które miało miejsce w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

Akcja promocyjna sklepu internetowego – kategoria oceniająca najskuteczniejsze kampanie reklamowe, które miały miejsce w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

Rozwiązanie IT w e-commerce – kategoria dla produktów i usług nie związanych bezpośrednio z procesem sprzedażowym, wpływających na zwiększenie funkcjonalności sklepu internetowego, ale niewidocznych dla końcowego klienta.

Produkt/usługa wspierająca Customer Support – kategoria skierowana dla rozwiązań, związanych z obsługą klienta na każdym etapie procesu sprzedaży z uwzględnieniem klientów, którzy już dokonali zakupu.

Firma wspierająca ekspansję międzynarodową e-sklepów – kategoria dla firm, które ułatwiają sprzedaż i obsługą klientów na rynkach zagranicznych.

Najlepsze rozwiązanie m-commerce – kategoria dla rozwiązań sprzedażowych dla urządzeń mobilnych. Kategoria skierowana zarówno dla twórców oprogramowania jak i sklepów, gdzie zaimplementowano wskazane rozwiązania.

Produkt/usługa wspierająca generowanie sprzedaży – kategoria zorientowana na produkty i usługi, dzięki którym sprzedawcy internetowi mogą zwiększać sprzedaż np. poprzez zwiększenie ruchu na stronie, pozyskiwanie nowych użytkowników lub aktywizację obecnych.

Szczególny wkład na rzecz rozwoju rynku e-commerce to kategoria, dla osób i firm, które w sposób szczególny przyczyniły się do rozwoju handlu internetowego w Polsce. Laureatami poprzednich edycji byli: Tomasz Karwatka i Rafał Brzoska. W tym roku nagrodę otrzymała E-commerce Polska Izba Gospodarki Elektronicznej.

O ostatecznym wyniku konkursu zdecydowała łączna liczba punktów wyrażona w wyniku procentowym otrzymana po głosowaniu Internautów i Rady Jurorów, w której skład wchodzili m.in. przedstawiciele sklepów internetowych tacy jak Wojciech Tomaszewski (ANSWEAR.com), Jolanta Zyzek (Księgarnie Matras), Marek Prudel (militaria.pl), Wojciech Latoszek (4gift.pl), Justyna Dziegieć (L’oreal), Jacek Palec (bdsklep.pl), Michał Gembicki (cdp.pl), Katarzyna Kostacińska (Monnari), Norbert Trudziński (neosport.pl), Michał Gębala (DaWanda), przedstawiciele mediów i blogów branżowych m.in. Tomasz Grynkiewicz (biztok.pl), Jacek Szlak (Marketing przy Kawie), Paweł Tkaczyk (paweltkaczyk.com), Krzysztof Bartnik (eKomercyjnie.pl), przedstawiciele organizacji branżowych m.in. Włodzimierz Schmidt (IAB Polska), Kinga Szewczyk (Instytut Logistyki i Magazynowania), Grzegorz Wójcik (e-Commerce Polska) oraz absolwenci certyfikatu Profesjonalista w eHandlu.
Mecenasem Gali była Poczta Polska a organizatorem konkursu Ekomersy Fundacja Polak 2.0 – organizator m.in. Targów eHandlu, Kongresu eHandlu, Kongresu Mobilnego, wydawca książki “E-commerce Manager. Profesjonalista w eHandlu”.

źródło: informacja prasowa

Exit mobile version