Site icon mobiRANK.pl Przejdź do pełnej wersji

Internetowe Rewolucje Google’a

Google napędza polskie sukcesy rozpoczynając program Internetowych Rewolucji w Polsce.

Jeśli chcesz dowiedzieć się jak wykorzystać internet do zdobywania nowych klientów i rozwijania swojej firmy, dołącz do Internetowych Rewolucji Google’a.

Dzięki pozyskanym umiejętnościom przedsiębiorcy będą w stanie nie tylko wprowadzić rozwiązania internetowe w swojej działalności, ale przede wszystkim zrobić to świadomie i w optymalny dla swoich potrzeb sposób. Dla niektórych firm może to oznaczać po prostu obecność w internecie, dla innych nastawienie na użytkowników internetu mobilnego, wdrożenie sprzedaży internetowej lub wykorzystanie narzędzi w chmurze, niektóre z kolei mogą rozpocząć cyfrowy eksport.

Program rozpoczyna się na Śląsku

Prowadzisz firmę na Śląsku, chcesz ją rozwijać i zdobywać nowych klientów? Chcesz dowiedzieć się jak wykorzystać do tego internet? Google chętnie w tym pomoże, wystarczy, że zapiszesz się na darmowe szkolenie oraz indywidualne warsztaty ze specjalistą, aby dokonać rewolucji w swojej firmie.

Całość programu składa się z dwóch etapów:

Dlaczego warto?

Dzisiaj każda firma, duża lub mała, może wykorzystać internet do znalezienia nowych klientów i zwiększenia sprzedaży. Sprawdź, jak możesz dokonać internetowej rewolucji w swojej firmie za pomocą prostych narzędzi, które pomogą przekształcić Twoje pomysły w sukces biznesowy. Internetowe Rewolucje to program, w którym zdobędziesz potrzebne umiejętności internetowe. Zapisz się i zacznij działać.

Sprawdź szczegóły Internetowych Rewolucji Google na stronie w źródle artykułu i zarejestruj się już dziś! Na stronie programu przeczytasz także historię Adam Jankowiaka z Chocolissimo, który twierdzi, że AdWords bez dwóch zdań pomaga nam się rozwijać i podkreśla, że internet odegra ważną rolę w realizowaniu planów zdobycia pozycji najlepszego na świecie internetowego sklepu z czekoladą.

Dlaczego Google zdecydowało się na uruchomienie Internetowych Rewolucji?

Już wkrótce w Unii Europejskiej będziemy mieli jednolity rynek cyfrowy, który zniesie bariery w handlu i usługach elektronicznych. To wielka szansa, ale też duże wyzwanie dla polskiej gospodarki, tym bardziej że poziom przyswajania technologii cyfrowych przez nasz sektor MŚP jest wciąż bardzo niski.

W kontekście jednolitego rynku cyfrowego to właśnie poziom przyswojenia technologii cyfrowych przez MŚP będzie przesądzał o ich sukcesie lub porażce, a w konsekwencji – o kondycji naszej gospodarki. Tymczasem, jak wynika z badania „Polskie firmy z sektora MŚP – znajomość i używanie narzędzi do komunikacji” przeprowadzonego w maju br. przez Millward Brown, pomimo że 83% przedsiębiorstw uważa, iż internet jest ważny lub niezbędny w prowadzeniu ich działalności, a 60% z nich dostrzega korzyść ze zwiększenia umiejętności internetowych swoich pracowników, to w ubiegłym roku tylko 33% podjęło w tym kierunku jakiekolwiek działania. Tymczasem już teraz te polskie firmy, które rozwijają się w internecie, zwiększają swoją efektywność i zaczynają docierać do klientów nie tylko w kraju, ale i na całym świecie.

Internetowe Rewolucje dostępne są pod adresem: internetowerewolucje.pl

źródło: Google Blog Polska – Internetowe Rewolucje – pomagamy przedsiębiorcomInternetowe Rewolucje

Exit mobile version