Super Mario Run większym sukcesem niż Pokemon GO?

Najnowsza gra mobilna Super Mario Run od Nintendo pokonało Pokemon GO i Clash Royale w ciągu zaledwie kilku pierwszych dni. Gra mobilna „Super Mario Run” od zeszłego czwartku dostępna jest…

Przełomowy rok pod kątem płatności cyfrowych w Polsce

Mastercard podsumował rozwój płatności bezgotówkowych w Polsce w 2016 r., w tym transakcji zbliżeniowych, płatności mobilnych i tych z wykorzystaniem portfela cyfrowego Masterpass. Już 2/3 płatności kartami Mastercard w Polsce…

Co było najczęściej wyszukiwane w Google’u w 2016 roku?

Sprawdź, jakie hasła najczęściej wyszukiwaliśmy w wyszukiwarce Google w 2016 roku? – podsumowanie najpopularniejszych zapytań w Polsce i na świecie. Euro 2016, Robert Lewandowski, wybory prezydenckie w USA czy pytanie,…

Smartfon najważniejszym urządzeniem w 2017 roku

Smartfon prześcignął już wszystkie inne urządzenia w rankingu najważniejszych urządzeń, które wykorzystujemy do łączenia się internetem. Znaczenie smartfona w życiu ludzi na świecie jest coraz większe i z każdym rokiem udział…

Milion klientów Play korzysta z aplikacji TIDAL

Już milion klientów PLAY korzysta z muzyki w telefonie dzięki aplikacji mobilnej TIDAL – zobacz najważniejsze statystyki. Rok obecności promocji darmowego TIDALa w Play udowodnił, że co najmniej milion Polaków chce…

Sprzedano już ponad 50 mln konsol PlayStation 4

Konsola PlayStation 4 od Sony osiągnęła właśnie sprzedaż 50 milionów sztuk, pozostając jednak wciąż w tyle za swoimi poprzednikami. Dzięki udanej premierze wzmocnionej wersji PlayStation 4 Pro, obecna generacja konsoli…

Najpopularniejsze wideo w 2016 r. na YouTube’ie

Zobacz podsumowanie „YouTube Rewind 2016” z listą najpopularniejszych filmów wideo oglądanych w 2016 r. na YouTube’ie w Polsce i na świecie. Google opublikowało listę YouTube Rewind 2016 – zestawienie najpopularniejszych filmów…

Super Mario Run w 1. miesiącu może zarobić 70 mln $

Przewiduje się, że w ciągu pierwszego miesiąca gra mobilna Super Mario Run może przynieść Nintendo przychody sięgające 70 mln dolarów. Nintendo wyda długo oczekiwaną grę mobilną Super Mario Run już…

44% internautów używających tylko smartfona jest w wieku 16-24 lata

Prawie połowę (44%) użytkowników korzystających na co dzień tylko ze smartfonów, stanowią internauci w wieku 16-24 lata. Na poprzednich wykresach mogliście zobaczyć, że najwięcej użytkowników online korzystających jedynie ze smartfona jest…

Wzrost użytkowników o 10 mln w Spotify i Apple Music

Wzrost subskrybentów płacących za korzystanie z muzycznych serwisów streamingowych Spotify i Apple Music ciągle rośnie. Decyzja Apple’a, aby uruchomić własną usługę streamingu muzyki wydaje się być opłacalna. Po 18 miesiącach…