W przyszłym roku Apple TV zaoferuje bardziej dynamiczne i ulepszone wrażenia wizualne.

Apple i Formuła 1 ogłosiły dziś pięcioletnie partnerstwo, które od przyszłego roku zapewni dostęp do wszystkich wyścigów Formuły 1 wyłącznie na Apple TV w Stanach Zjednoczonych. Partnerstwo umożliwi Apple TV zapewnienie kompleksowych relacji z Formuły 1, obejmujących wszystkie treningi, kwalifikacje, sesje sprinterskie i Grand Prix.
Wybrane wyścigi i sesje treningowe będą również dostępne bezpłatnie w aplikacji Apple TV przez cały sezon. Eddy Cue, starszy wiceprezes ds. usług w Apple, powiedział:
Z radością rozszerzamy naszą współpracę z Formułą 1 i oferujemy abonentom Apple TV w Stanach Zjednoczonych dostęp do pierwszego rzędu podczas oglądania jednego z najbardziej ekscytujących i najszybciej rozwijających się sportów na świecie. Rok 2026 oznacza nową, przełomową erę dla Formuły 1, od nowych zespołów, przez nowe przepisy, po bolidy z najlepszymi kierowcami na świecie. Z niecierpliwością czekamy na dostarczanie naszym klientom najwyższej jakości i innowacyjnych relacji z myślą o fanach w sposób, w jaki potrafi to tylko Apple.
Firma Apple poinformowała również o planach „rozszerzenia” zainteresowania sportem w Apple News, Apple Maps, Apple Music i Apple Fitness+. Aplikacja Apple Sports będzie oferować aktualizacje na żywo z każdego sezonu kwalifikacyjnego, sprintu i wyścigu Grand Prix w całym sezonie, a także tabele wyników w czasie rzeczywistym, klasyfikację kierowców i konstruktorów sezonu, funkcje Live Activities oraz widżety.
Partnerstwo opiera się na relacji Apple z Formułą 1, która nastąpiła po sukcesie przeboju Apple Original Films „F1: film”, który, jak twierdzi Apple, jest najbardziej dochodowym filmem sportowym wszech czasów.
Firma Apple zapowiada, że dalsze informacje na temat szczegółów produkcji, ulepszeń produktów i nowych sposobów korzystania z treści związanych z Formułą 1 w produktach i usługach Apple zostaną ogłoszone w nadchodzących miesiącach.
➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!
źródło: Apple Newsroom