Charakterystyczna kolorowa litera „G”, będąca ikoną i logo firmy Google teraz zyskała odświeżony, bardziej rozświetlony wygląd.
Dziesięć lat temu Google wprowadziło charakterystyczną dla firmy czterokolorową literę „G”, która pasowała do nowego wyglądu logo. Aktualizacja projektu odzwierciedlała wszystkie sposoby interakcji użytkowników z produktami Google na platformach, w aplikacjach i na urządzeniach.
Na początku tego roku wprowadzono jaśniejszą, czterokolorową, gradientową literę „G”, która miała reprezentować wyszukiwarkę Google. Teraz staje się ona ikoną „G” dla całej firmy.
Nowa litera „G” Google reprezentuje teraz całe Google — zarówno markę, jak i firmę — i wizualnie odzwierciedla ewolucję w erze sztucznej inteligencji. Pozostając wiernymi kultowym czterem kolorom Google, jaśniejsze odcienie i gradientowy design symbolizują gwałtowny wzrost innowacji opartych na sztucznej inteligencji i kreatywnej energii w naszych produktach i technologiach.
Google wprowadziło ten projekt do Gemini Spark w czerwcu i będzie kontynuować tę aktualizację w kolejnych produktach, platformach i usługach w nadchodzących miesiącach.
➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!
źródło: Google Blog