Nowa funkcja Grindr Right Now wprowadza pikantny przekaz na żywo do aplikacji

Po przeprowadzeniu testów w wybranych rynkach, inspirowana mediami społecznościowymi funkcja Grindr Right Now jest wdrażana globalnie.

Grindr Right Now

Grindr zawsze wyróżniał się w pomaganiu swoim użytkownikom w znajdowaniu osób, które chcą spędzić razem trochę czasu, ale aplikacja do umawiania się chce jeszcze bardziej przyspieszyć proces „szukania?” dzięki swojej najnowszej funkcji. Grindr ogłosił, że Right Now – jego funkcja transmisji na żywo przypominająca media społecznościowe, jest wdrażana dla wszystkich użytkowników platformy po przeprowadzeniu testu pilotażowego w wybranych rynkach. W przeciwieństwie do tradycyjnej siatki Grindr, która pokazuje szereg profili innych użytkowników w zależności od tego, jak daleko się znajdują, Right Now działa trochę bardziej jak X (dawniej Twitter) i wyświetla strumień ostatnich postów, który może zawierać zarówno tekst, jak i zdjęcia.

Wpisy w Right Now znikają z transmisji na żywo po godzinie i chociaż nie muszą być używane do celów umawiania się, autorzy postów mogą nacisnąć przełącznik, aby określić, czy chcą być gospodarzami (czytaj: zaprosić kogoś dla zabawy). Podczas premiery Grindr mówi, że użytkownicy w niektórych lokalizacjach „otrzymają kilka bezpłatnych godzinnych sesji Right Now tygodniowo (odświeżanych co piątek)”, co oznacza, że ​​kanał będzie dostępny tylko w godzinnych oknach. W przyszłości firma planuje również udostępnić więcej sesji do kupienia.

➔ PRZECZYTAJ TAKŻE: Grindr pracuje nad mocno wyuzdanym chatbotem

W informacji prasowej dotyczącej nowej funkcji dyrektor ds. produktów Grindr, AJ Balance, wyjaśnił, że Right Now zostało zaprojektowane, aby pomóc ludziom „znaleźć dokładnie to, czego chcą, kiedy tego chcą – bez zgadywania”.

„Stworzyliśmy tę funkcję opartą na intencjach w oparciu o opinie od naszej społeczności, aby mogli nawiązać kontakt z podobnie myślącymi ludźmi bez marnowania czasu na niedopasowane oczekiwania” – powiedział Balance. „Odzew na naszą początkową premierę w marcu był tak silny, że przyspieszyliśmy globalne wdrożenie przed terminem, ponieważ jest jasne, że ludzie tego chcą… cóż, natychmiast”.

Grindr nie jest pierwszą aplikacją tego typu, która wprowadza funkcjonalność wyraźnie inspirowaną platformami mediów społecznościowych. Sniffies, bardziej zorientowany na cruising konkurent Grindra, który nie wymaga zakładania konta i pozwala użytkownikom publikować seksualnie śmiałe zdjęcia na swoich publicznych profilach, ma funkcję podobną do Right Now od jakiegoś czasu. Jednak powszechne wprowadzenie Right Now jest najnowszą fazą większego planu Grindra, polegającego na wprowadzeniu serii nowych funkcji — z których wiele jest obsługiwanych przez generatywną sztuczną inteligencję — mających na celu zwiększenie przychodów i sprawienie, aby użytkownicy postrzegali aplikację jako „Global Gayborhood in Your Pocket™”.

Wcześniej Grindr wprowadził A-List, narzędzie, które wykorzystuje model Claude Sonnet 3.7 firmy Anthropic i Bedrock firmy Amazon Web Services do podsumowywania czatów w celu pomocy użytkownikom w odnowieniu „znaczących przeszłych połączeń” i poszukiwaniu „wysoce potencjalnych dopasowań”.

Bloomberg podaje, że ta sama platforma jest teraz podstawą Grindr Wingman, generatywnego asystenta AI, który może tworzyć odpowiedzi na czacie dla użytkowników, którzy nie potrafią wymyślić, co powiedzieć, udzielać porad dotyczących seksu i sugerować miejsca, które mogą być dobrym miejscem na randkę. Niektóre funkcje AI Grindr są bezpłatne, ale aby mieć do nich stały dostęp, firma wymaga od użytkowników wykupienia miesięcznych abonamentów.

Wszystkie funkcje są częścią wysiłków Grindr, aby przyciągnąć więcej pieniędzy i zatamować krwawienie finansowe, które nastąpiło po pierwszej ofercie publicznej w 2022 roku. Jak Platformer informował w zeszłym roku, cena akcji Grindr spadła o 70 procent (SPAC), a firma starała się znaleźć nowe źródła dochodu pośród wysiłków związkowych pracowników i wewnętrznych obaw, że Grindr „traci swoją postępową kulturę”.

Na konferencji Wall Street Journal Future of Everything w tym tygodniu, dyrektor generalny Grindra George Arison mówił o tym, jak AI zmieniło jego własną produktywność i o swoim pragnieniu, aby firma zaczęła myśleć o tym, jak technologia może być głębiej zintegrowana z jej usługami.

„Chcę, aby wszystkie nowe rzeczy, które tworzymy, były tworzone tak, jakbyśmy byli startupem z natywną AI” — powiedział Arison. „Jeśli zamierzasz prowadzić marketing, świetnie; zacznij najpierw myśleć o AI, a potem idź do ludzi, ponieważ myślę, że tak będą budowane firmy w przyszłości i to właśnie powinniśmy robić jako firma”.

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

źródło: Grindr | The Verge