Nowy interfejs użytkownika w aplikacji na smart TV będzie wprowadzany sukcesywnie na całym świecie.

Netflix wkrótce będzie wyglądał inaczej na Twoim telewizorze. Firma rozpoczyna wprowadzanie gruntownej przebudowy interfejsu użytkownika dla swojej aplikacji telewizyjnej „w nadchodzących tygodniach i miesiącach” na całym świecie, zgodnie z wpisem na blogu.
➔ PRZECZYTAJ TAKŻE: Netflix testuje nowy wygląd aplikacji na Apple TV
„Nasza przeprojektowana strona główna na telewizorach jest prostsza, bardziej intuicyjna i lepiej odzwierciedla szeroki zakres rozrywki w dzisiejszym serwisie Netflix” — powiedziała dyrektor ds. produktów Eunice Kim na konferencji prasowej. „I jest lepsza w najważniejszej rzeczy, czyli pomaganiu naszym członkom w łatwym znajdowaniu programów, filmów, wydarzeń na żywo i gier, które pokochają”.
Karta główna zawiera teraz ogromny baner z przodu i na środku, sugerujący coś, co możesz chcieć obejrzeć. Przewiń w dół, aby uzyskać dostęp do wierszy z różnymi kolekcjami rzeczy polecanych dla Ciebie, takich jak „Twoje następne oglądanie”, „Dzisiejsze najlepsze wybory dla Ciebie” lub „Tylko na Netflix”.
Ikony treści mogą zawierać tagi, takie jak „Ostatnio dodane” lub „Zwycięzca nagrody Emmy”, aby dać Ci trochę więcej informacji o tym, dlaczego możesz chcieć coś obejrzeć. Nowy interfejs użytkownika przenosi również skróty z lewego paska bocznego do sekcji u góry ekranu.

Obecny interfejs użytkownika telewizora został zaprojektowany w celu wyszukiwania seriali telewizyjnych i filmów, ale nowa wersja została „zaprojektowana tak, aby dać nam bardziej elastyczny obraz, teraz i w przyszłości” — powiedział Kim. Teoretycznie zmiany powinny ułatwić Netflixowi wyróżnianie rzeczy, takich jak treści na żywo (w które Netflix inwestuje więcej) i gry przesyłane strumieniowo do Twojego telewizora (które obecnie testuje). Netflix rozpoczął testowanie nowego projektu w zeszłym roku.

Netflix otrzymuje również nowe „responsywne rekomendacje”, które będą w stanie „przyciągnąć więcej sygnałów, takich jak zwiastuny, które oglądasz lub kogo szukasz, dzięki czemu możemy lepiej sugerować tytuły, które będziesz chciał obejrzeć w danym momencie”, powiedziała CTO Elizabeth Stone podczas rozmowy. Na przykład, jeśli wyszukasz komedie romantyczne i Glenn Powell, Netflix „subtelnie dostosuje Twoją stronę główną, aby pokazać Ci więcej tytułów powiązanych z obydwoma”.
Netflix testuje również pionowy kanał wideo dla urządzeń mobilnych.
➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!
źródło: Netflix Newsroom | The Verge