Agencja 180heartbeats + Jung von Matt przygotowała kampanię wprowadzającą na rynek aplikację ElevenReader, stworzoną przez firmę ElevenLabs.

Aplikacja mobilna ElevenReader – Text to Audio umożliwia konwersję dowolnego tekstu – od linków internetowych po pliki PDF – na naturalnie brzmiącą mowę, oferując użytkownikom wygodę odsłuchu w dowolnym miejscu i czasie. ElevenReader, która zmienia każdy tekst w naturalnie brzmiący głos, to najnowszy produkt firmy ElevenLabs – pierwszy polski jednorożec, założony w 2022 roku przez Piotra Dąbkowskiego i Matiego Staniszewskiego, który osiągnął wycenę ponad trzech miliardów dolarów, rozwijając technologię generowania głosu opartą na AI.
W tej kampanii wykorzystano głos i wizerunek Piotra Fronczewskiego, który został też pierwszym polskim Iconic Voicem dostępnym dla użytkowników z naszego kraju. Jego charakterystyczna barwa głosu nadaje nawet najbardziej technicznym treściom emocjonalny wymiar.
Dzięki technologii ElevenLabs, klienci mogą wybierać spośród szerokiej gamy innych głosów – wliczając w to nawet takie nazwiska jak James Dean czy John Wayne.
Kampania 360° z udziałem Piotra Fronczewskiego
Kampania obejmuje szerokie spektrum działań, w tym media społecznościowe, reklamy digital out-of-home (DOOH), radio, serwis Spotify oraz współpracę z influencerami. Za produkcję materiałów odpowiadała agencja Shoot Me, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Hub.
Zależało nam, żeby w kreacjach pan Piotr zdawał się „towarzyszyć” osobie używającej aplikacji – tak jakby był tam z nią. To ilustruje wyjątkową jakość głosu, którą oferuje aplikacja ElevenLabs — mówi Aleksander Frydrych, Executive Creative Director w 180heartbeats + Jung von Matt — Współpraca z ElevenLabs przy kampanii ElevenReader to dla nas możliwość pokazania, jak technologia może wzbogacić codzienne doświadczenia użytkowników. Dzięki zaawansowanej technologii TTS, treści stają się bardziej dostępne i angażujące — dodaje.
Rynek technologii TTS w dynamicznym wzroście
Według raportu Global Market Insights z lutego 2024 roku, rynek technologii text-to-speech osiągnął wartość 4 miliardów USD w 2023 roku i prognozuje się jego wzrost o 14% do 2032 roku. Wzrost ten napędzany jest rosnącym zapotrzebowaniem na narzędzia oparte na sztucznej inteligencji oraz technologiach przetwarzania języka naturalnego (NLP).
To właśnie w tym kontekście ElevenLabs postanowiło wejść na rynek polski, odpowiadając na potrzeby współczesnych użytkowników, szukających wygodnych i angażujących form konsumowania treści.
Pobierz aplikację mobilną ElevenReader – Text to Audio ze sklepu App Store lub Google Play:
➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!
źródło: 180heartbeats + Jung von Matt | ElevenLabs, Inc.