Nowe reklamy MacBooków firmy Apple podkreślają ich żywotność baterii i wyświetlacz nanostrukturalny z powłoką antyodblaskową.

Pierwszy spot Bronzed – Low Glare | Mac does that przedstawia mężczyznę opalającego się na dachu ze swoim MacBookiem Pro. Słońce mocno świeci, ale wyświetlacz komputera Mac pozostaje doskonale widoczny dzięki nanostrukturalnemu wyświetlaczowi z antyodblaskową powłoką.
➔ PRZECZYTAJ TAKŻE: Pedro Pascal promuje AirPodsy 4 w krótkim filmie Apple’a
Każdy z najnowszych modeli MacBooka Pro firmy Apple można kupić z nanostrukturalnym wyświetlaczem pokrytym powłoką, która ma redukować odblaski w świetle słonecznym i jasnym oświetleniu wewnętrznym. Aby uzyskać efekt antyodblaskowy, firma Apple trawi szkło na poziomie nanometrów, a trawienie rozprasza światło, aby usunąć odblaski. Dodanie nanostrukturalnego wyświetlacza to ulepszenie za dodatkowe 750 zł.
MacBook Pro jest dostępny z dwiema wersjami wyświetlacza – standardową i nanostrukturalną. Wyświetlacz Liquid Retina XDR zapewnia do 1600 nitów jasności szczytowej, a zawartość ekranu pozostaje dobrze widoczna w jasnym świetle niezależnie od wybranego przez Ciebie wariantu. Wersja nanostrukturalna blokuje odblaski, więc idealnie nadaje się do pracy w trudnych warunkach oświetleniowych.
- Wyświetlacz standardowy ma ekstremalnie niski współczynnik odbicia światła, więc pozwala swobodnie odczytać każde słowo i dostrzec każdy kolorowy piksel.
- Wyświetlacz nanostrukturalny ogranicza odblaski w jasnych miejscach – zarówno w plenerze, jak i w pomieszczeniach – a przy tym pozwala nie stracić nic z wysokiego komfortu oglądania. Ponadto do tej konfiguracji dodawana jest ściereczka z miękkiego materiału niepowodującego zarysowań. Pozwala ona bezpiecznie czyścić wyświetlacz bez ryzyka jego uszkodzenia.
Druga reklama Unplugged – Up to 24 Hours | Mac does that przedstawia mężczyznę, który zgubił ładowarkę do swojego MacBooka Pro w metrze, ale nie zdaje sobie z tego sprawy, ponieważ jego bateria wytrzymuje bardzo długo.
Modele MacBooka Pro ze standardowym chipem M4 mogą wytrzymać do 24 godzin podczas przesyłania strumieniowego wideo i do 16 godzin podczas przeglądania sieci, co oznacza najdłuższy czas pracy baterii w komputerze Mac do tej pory.
Obie reklamy Apple zawierają link do witryny Apple „Mac Does That” (w polskiej wersji strona brzmi „Jasne, że Mac to potrafi”), która jest skierowana do osób, które dopiero zaczynają przygodę z komputerami Mac. Zawiera ona wszystkie różne funkcje Maca i FAQ dotyczące przenoszenia danych z komputera z systemem Windows na komputer Mac.
➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!
źródło: Apple