Serwis Max zamienił swój jasnoniebieski branding i logo na czarno-białą paletę kolorów, która przywołuje na myśl klasyczny branding HBO.

Warner Bros. Discovery wprowadził wczoraj nowy branding dla swojej usługi przesyłania strumieniowego Max, a także ogłosił dostępność w Australii. Chociaż usługa nadal nazywa się po prostu Max, zamieniła swój jasnoniebieski wygląd na monochromatyczną czarno-białą paletę kolorów, która bardziej przypomina kultowe logo HBO. Nowy wygląd został już wprowadzony w interfejsie użytkownika usługi przesyłania strumieniowego. (w tym w ikonie aplikacji mobilnej Max) i kanałach mediów społecznościowych i jak donosi Variety „będzie nadal wdrażany w materiałach marketingowych w ciągu najbliższych kilku miesięcy”.
W 2023 roku usługi przesyłania strumieniowego HBO Max i Discovery Plus zostały połączone, aby stworzyć zunifikowaną usługę przesyłania strumieniowego Max po fuzji WarnerMedia i Discovery rok wcześniej.
Kiedy Max został w końcu uruchomiony, całkowicie porzucono markę HBO i głęboką fioletową paletę kolorów serwisu HBO Max na rzecz jasnoniebieskiego, który był używany przez ostatnie kilka lat.

Poprzednio kolorowa marka Max została pierwotnie wybrana, aby pomóc promować szerszy program nowej usługi i sprawić, aby wydawała się bardziej przyjazna dzieciom. „Wszyscy kochamy HBO. I jest to marka, która była budowana przez pięć dekad, aby być odważnym, przełomowym trendsetterem w rozrywce dla dorosłych. Ale to nie jest dokładnie miejsce, w którym rodzice najchętniej zostawiliby swoje dzieci”, powiedział JB Perrette, prezes i dyrektor generalny globalnego streamingu i gier Warner Bros. Discovery, podczas wydarzenia inauguracyjnego Max w 2023 roku.

Wczorajszy mały rebranding, który wydaje się ponownie łączyć usługę streamingową z HBO, znanym z bardziej dojrzałego repertuaru, „może pomóc konsumentom skojarzyć te dwie marki ze sobą”, spekuluje Variety.
➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!
źródło: Max | The Verge