Spike Jonze promuje AirPods 4 w bardzo długim, krótkometrażowym filmie pt. „Someday” z udziałem Pedro Pascala.

Reżyser Spike Jonze nakręcił piękny film promujący słuchawki bezprzewodowe AirPods 4 z aktywną redukcją szumów, w którym występuje Pedro Pascal, ale znudzisz się nim na długo przed końcem. Dopóki końcówki dołączone do AirPods 4 z redukcją szumów pasują do twoich uszu, są niesamowite. W chwili, gdy włączasz tę redukcję szumów, czujesz się otoczony muzyką i masz wrażenie, jakby cały świat zniknął.
➔ PRZECZYTAJ TAKŻE: iPhone 16 Pro i Apple Intelligence w nowych spotach z Bellą Ramsey
Tylko, że naprawdę czujesz to natychmiast. Możesz nigdy się tym nie znudzić, możesz zawsze rozkoszować się tym, jak uspokajająca i cicha jest redukcja szumów w AirPodsach, ale nie potrzeba ci 5 minut i 36 sekund, aby zrozumieć, jak dobre są. Tak długo trwa nowa reklama Apple’a stworzona przez Spike’a Jonze’a zatytułowana „Someday”.
Jest to reklama, ale wygląda jak film, częściowo z powodu rozciągnięcia, a częściowo z powodu pięknych ujęć. Jednak jasny przekaz brzmi: AirPods Good, i jest to w porządku, choć oczywiste, choć przesadzone. Ale w filmie jest też dość niejasny przekaz, który być może nieumyślnie nadaje mu poczucie zagłady.
„Someday” Spike’a Jonze’a jest trochę nudny, choć niesamowicie piękny. To samo z nieznajomymi tańczącymi do muzyki zdarza się raz po raz, aż w końcu chcesz, żeby tekst zawierał frazę „Rozumiemy, już wystarczy”. A gdy wspaniałe lato dobiega końca, Pascal nawiązuje kontakt wzrokowy z wersją siebie w najgłębszej zimie. Wymieniają spojrzenia, wymieniają uśmiechy. A zimowy Pascal kontynuuje swój dzień, a wokół niego tańczy jeszcze więcej nieznajomych.
➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!
źródło: Apple