CEO Sonosa odchodzi po fiasku związanym z nową aplikacją

Jako dyrektor generalny Spence nadzorował wiele udanych produktów. Ale nie było już powrotu po zeszłorocznej katastrofie związanej z aplikacją: ostatecznie doprowadziło to do jego odejścia.

Aplikacja mobilna Sonos (maj 2024)

W zeszłym roku Sonos wydał przebudowaną aplikację mobilną na urządzenia z systemami iOS i Androida. Podczas gdy firma uważała, że ​​nowe oprogramowanie poprawi wydajność i sprawi, że aplikacja będzie lepsza pod kątem nadchodzących nowych funkcji, klienci mieli odmienne zdanie, ponieważ zawierało kilka błędów, pogarszało wydajność systemu głośników Sonos i miało mniej funkcji niż poprzednia wersja.

Po miesiącach wahań, gdy firma ostatecznie przyznała, że ​​powrót do starej aplikacji wyrządzi więcej szkody niż pożytku, firma ogłosiła, że ​​jej dyrektor generalny Patric Spence ustąpi ze stanowiska i mianowała byłego dyrektora Snapa Toma Conrada jako tymczasowego dyrektora generalnego (CEO).

W swoim pierwszym publicznym oświadczeniu (za pośrednictwem Bloomberga) Spence przyznaje się do fiaska przeprojektowania aplikacji mobilnej Sonos i mówi, że firma ma przed sobą „ogromną ilość pracy”.

Oto, co napisał: Wielu z was mówiło mi o swoich frustracjach związanych z tym, jak bardzo oddaliliśmy się od naszych wspólnych ideałów — czytamy w liście. Przed nami ogrom pracy, w tym, jestem pewien, bardzo trudne momenty, decyzje i kompromisy, ale jestem pełen energii dzięki pasji, którą widzę wokół siebie, aby postępować właściwie wobec naszych klientów i powrócić do innowacji, która jest sercem niesamowitej historii Sonosa.

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

źródło: BGR | Bloomberg | Sonos