Lossless Scaling 3 teraz z trybem generowania klatek do 20x

Wersja oprogramowanie Lossless Scaling 3 obiecuje lepsze skalowanie, mniejsze obciążenie GPU, lepsze opóźnienie i, co najważniejsze, tryb generowania klatek do 20x.

Lossless Scaling 3
Lossless Scaling 3

Narzędzie Lossless Scaling istnieje już od dłuższego czasu i jest płatnym oprogramowaniem, które oferuje skalowanie i generowanie klatek dla gier, które nie mają wbudowanych takich funkcji. Jak pokazano w poprzednich testach, działa wyśmienicie w przenośnych konsolach do gier, oferując lepsze wrażenia z gier,, które zazwyczaj nie działają płynnie na iGPU.

➔ PRZECZYTAJ TAKŻE: Nowe sterowniki GPU Nvidii poprawią niewyraźne filmy z YouTube’a

Teraz twórcy wprowadzili nową wersję oprogramowania Lossless Scaling 3, która obiecuje szeroki zakres ulepszeń. Głównymi atrakcjami są tryby generowania klatek 10x i 20x. Te tryby mogą wydawać się niepraktyczne, biorąc pod uwagę, że wprowadzają mnóstwo artefaktów, które mogą sprawić, że gry staną się niegrywalne. Mogą być jednak skutecznym rozwiązaniem do uruchamiania gier o wolnym tempie i emulacji na stosunkowo słabszym sprzęcie i systemach z iGPU.

Oczywiście tryby generowania klatek 10x i 20x nie są jedynymi nowymi dodatkami do Lossless Scaling 3. Najnowsza wersja obiecuje również znacznie lepszą rozgrywkę w standardowych trybach 2x i 3x, które są bardziej praktyczne w przypadku większości gier.

Jak czytamy w opisie najnowszej aktualizacji, Lossless Scaling 3 ma również na celu zapewnienie lepszej jakości skalowania i generowania klatek, ze zmniejszonym migotaniem i mniejszą liczbą artefaktów obramowania. Aktualizacja rozwiązuje również problemy z wydajnością, obiecując 40% redukcję obciążenia GPU w trybie 2x w porównaniu z poprzednią wersją.

Wspomniano również o niższym opóźnieniu. Według twórców, w trybie 2x Lossless Scaling 3 może zapewnić 24% poprawę w porównaniu z generowaniem klatek w poprzedniej wersji. Innym atutem jest odnowiony interfejs użytkownika w wersji beta, który wygląda bardziej przejrzyście niż poprzednie wersje.

Użytkownicy, którzy wypróbowali Lossless Scaling 3, zgłaszają zauważalne ulepszenia w porównaniu z poprzednią wersją. Dzięki aktualizacji oprogramowanie wydaje się być teraz świetną opcją dla gier bez żadnej integracji generowania klatek i skalowania przez programistów. Warto jednak zauważyć, że oprogramowanie nadal działa jako narzędzie na poziomie systemu, a nawet ze wszystkimi ulepszeniami, rozwiązania na poziomie sterownika lub zintegrowanie z grą są lepsze. Obejrzyj załączony poniżej film, aby dowiedzieć się więcej o tej aktualizacji.

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

źródło: Lossless Scaling | Notebookcheck