Niektórzy właściciele iPhone’ów nadal narzekają na alarmy, które nie włączają się na czas, prawie rok po tym, jak Apple ogłosiło, że pracuje nad rozwiązaniem.
W kwietniu ubiegłego roku Apple przyznało się do problemów z niezawodnością wbudowanej funkcji budzika na iPhonie po doniesieniach porannego programu Today stacji NBC i poinformowało, że pracuje nad rozwiązaniem, ale niektórzy użytkownicy nadal mają problemy z alarmami. Serwis Android Authority wskazuje na ten wpis autorstwa bryanlolwut w subreddicie r/iPhone ze środy ze zdjęciem iPhone’a z alarmem ustawionym na 10:30, ale alarm włączał się o 12:42 — jak pokazuje czas wyświetlany na zegarku Apple Watch.
Pod koniec czwartku wielu użytkowników Reddita nadal komentowało ten wątek, wskazując, że mają podobne problemy.
„Mój poranny alarm wyświetlał się jako włączony, ale nie wydawał żadnego dźwięku i nie był wyczuwalny przez 40 minut” — napisał Slawek_Zupa. W innym wpisie czytamy, że alarm zadzwonił o 17:00, podczas gdy powinien był zadzwonić o 7:00.
Raporty w wątku obejmują osoby nadal korzystające z systemu iOS 17 i innych, którzy zaktualizowali iPhone’y do iOS 18 z Apple Intelligence.
Niektórzy mówią, że próbowali wyłączyć funkcje rozpoznających uwagę (Apple Attention Awareness), które mogą zmniejszyć głośność alarmu, gdy się włączy, gdy iPhone wykryje twarz użytkownika. Jednak nie rozwiązało to problemu u wielu osób, a tracą funkcje, takie jak wyświetlanie pełnych powiadomień na ekranie blokady.
Problem polega głównie na tym, że iPhone czasami nie wydaje dźwięków ani nie wibruje w czasie ustawionego alarmu, ale wyświetla martwe powiadomienie.
➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!
źródło: The Verge