„Quit Quitting” o motywacji do ruchu z Apple Watchem

Apple obiecuje w swoim najnowszym spocie, że Apple Watch zmotywuje Cię do osiągnięcia celów fitnessowych w 2025 roku.

Apple udostępniło dziś nową reklamę promującą zegarek Apple Watch Series 10, nawiązując do tradycji stawiania sobie noworocznych postanowień. W spocie reklamowym Apple wyjaśnia, że ​​drugi piątek stycznia to czas, w którym większość ludzi przestaje realizować swoje cele, sugerując, że Apple Watch może zapewnić niezbędną motywację do kontynuowania aktywności fizycznej.

„A co, jeśli w tym roku odrobina pomocy na naszych nadgarstkach mogłaby pomóc nam rzucić sobie wyzwanie?” słyszymy w reklamie, po czym pojawia się slogan „motywacja na nadgarstku”.

Apple zwraca szczególną uwagę na powiadomienia Apple Watcha o zamykaniu pierścieni aktywności i osiąganiu celów treningowych, a także określone funkcje skupione na bieganiu, takie jak opcja śledzenia tempa i otrzymywania alertów.

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

źródło: Apple | Macrumors