Poczta Polska dodała nową funkcję w aplikacji mobilnej Pocztex Mobile, aby użytkownicy mogli sprawnie, bezpiecznie i bez zbędnych formalności nadawać przesyłki.
Od teraz klienci Poczty Polskiej mogą nadawać przesyłki bez konieczności drukowania etykiet czy wypełniania dokumentów w placówce. Wszystko można załatwić w aplikacji Pocztex Mobile – wystarczy wybrać punkt nadania, format przesyłki, wprowadzić dane odbiorcy i opłacić usługę. Gotową paczkę trzeba dostarczyć do jednego z 18 tysięcy punktów nadania: automatów paczkowych, placówek pocztowych czy sklepów partnerskich (Żabka, Delikatesy Centrum, ABC, Lewiatan, Arhelan, Groszek, Duży Ben i EuroSklep).
➔ PRZECZYTAJ TAKŻE: Pocztex Mobile – nowa apka Poczty Polskiej do obsługi przesyłek
Naszym celem jest maksymalne uproszczenie procesu nadawania przesyłek. Dzięki nowej funkcji aplikacji Pocztex Mobile klienci mogą nadawać paczki wygodnie, szybko i bez etykiet, korzystając z jednej z największych sieci punktów nadania w Polsce. To kolejny krok w stronę nowoczesnych i wygodnych rozwiązań, których oczekują nasi użytkownicy – komentuje Piotr Szajczyk, wiceprezes zarządu Poczty Polskiej ds. sprzedaży
Najważniejsze korzyści aplikacji Pocztex Mobile:
- Wszystko w jednym miejscu: zarządzaj przesyłkami nadanymi i otrzymanymi.
- Bez etykiet: wystarczy numer nadania na przesyłce.
- Szybki proces: nadanie paczki w kilka kliknięć.
- Wszechstronność: 18 tys. punktów nadania, w tym automaty paczkowe i sieci sklepów.
- Intuicyjne zarządzanie kontaktami: po dodaniu odbiorcy do „Moje Kontakty” przy kolejnych nadaniach dane uzupełniają się automatycznie.
Aplikację Pocztex Mobile pobierzesz ze sklepów App Store i Google Play:
➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!
źródło: Pocztex