Oto pierwsze ujęcia z „Wiedźmina 4”

Ten zaskakujący zwiastun „Wiedźmina 4” z The Game Awards został wstępnie zrenderowany „na niezapowiedzianym procesorze graficznym Nvidia GeForce RTX”.

Kadr z gry „Wiedźmin 4” – Ciri | fot. CD Projekt Red
Kadr z gry „Wiedźmin 4” – Ciri | fot. CD Projekt Red

Edycja The Game Awards 2024 rozpoczęła się z hukiem — pierwszym zwiastunem nowej części gry Wiedźmin (Witcher) od CD Projekt Red. Wiedźmina 4 zaprezentowano na długim zwiastunie filmowym, w którym Ciri gra główne skrzypce zamiast Geralta, który przewodził oryginalnej trylogii.

Nie ma jeszcze zbyt wielu szczegółów, ale CD Projekt Red twierdzi, że w nowej grze „Ciri zajmuje centralne miejsce jako protagonistka, wyruszając w swoją własną podróż, aby zostać profesjonalną pogromczynią potworów”. Będzie to gra RPG dla jednego gracza w otwartym świecie. Studio twierdzi, że „zwiastun filmowy został wstępnie renderowany w niestandardowej wersji Unreal Engine 5 na niezapowiedzianym jeszcze procesorze graficznym NVIDIA GeForce RTX”.

➔ PRZECZYTAJ TAKŻE: Powstaje nowa powieść z serii „Wiedźmin”

Nie wydaje się jednak, aby zwiastun koniecznie odzwierciedlał ostateczną wersję gry. Oto, jak wyjaśnia to CD Projekt Red:

W prawie sześciominutowym zwiastunie widzowie poznali Ciri, adoptowaną córkę Geralta z Rivii, która podejmuje się wiedźmińskiego kontraktu w odległej wiosce, która od pokoleń jest terroryzowana przez przerażającego potwora żądającego ludzkich ofiar. Przedstawiony jako krótka, zamknięta historia wiedźmińska zwiastun prezentuje nowe umiejętności i narzędzia Ciri, w tym łańcuch i zaawansowane moce magiczne.

Sednem zwiastuna jest perspektywa Ciri jako osoby z zewnątrz wioski. Gdy mieszkańcy wsi żegnają się z jedną ze swoich — młodą dziewczyną, którą przygotowują do tradycyjnej rytualnej ofiary — Ciri postanawia interweniować. Dążąc do zabicia bestii i uratowania dziewczyny w tym samym czasie, Ciri staje w sprzeczności z uprzedzeniami i przesądami ludzi, których próbuje chronić, co prowadzi ją do konfrontacji z bolesną lekcją wiedźmińską: potwory występują w różnych formach.

Od jakiegoś czasu wiemy, że CD Projekt Red pracuje nad kontynuacją gry Wiedźmin 3: Dziki Gon, która ma zapoczątkować nową sagę dla serii fantasy. W listopadzie studio ujawniło, że gra, wcześniej o nazwie kodowej „Polaris”, jest w „pełnowymiarowej fazie produkcyjnej” rozwoju. Jest budowana przy użyciu Unreal Engine 5, na który studio przeszło po kłopotliwej premierze Cyberpunk 2077.

Nie ma jeszcze informacji o platformach ani terminie wydania.

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

źródło: CD Projekt Red | The Verge