Ten film AI to najdziwniejsza rzecz, jaka ostatnio pojawiła się w sieci i stała się popularna

Ludzie zwariowali przez ten głupi film wygenerowany przez sztuczną inteligencję (AI) przedstawiający kota strażaka.

Kadr z filmiku AI o kocie
Kadr z filmiku AI o kocie

W ciągu ostatnich kilku miesięcy AI była wykorzystywana do tworzenia wszystkiego, od nowych zwiastunów seriali telewizyjnych po kontrowersyjną reklamę świąteczną Coca-Coli, a także realistycznie brzmiących odcinków podcastów. Każdy nowy przypadek, w którym technologia zamienia podstawowe podpowiedzi w złożony realizm, podkreśla skoki i granice, jakie AI nadal czyni — i wskazuje na jeszcze większy postęp, który z pewnością nastąpi w niedalekiej przyszłości.

➔ PRZECZYTAJ TAKŻE: Film generatywny może być za każdym razem inny… dzięki AI

Tymczasem nowy film wygenerowany przez AI, który krąży w sieci, staje się wirusowy w sposób, w jaki prawie żadna z tych treści nie zrobiła tego wcześniej.

To dlatego, że film, w którym słodki kotek dorasta i staje się supernapakowanym strażakiem w wyniku śmierci swojej byłej właścicielki, która zginęła w pożarze. Jest to jedna z najdziwniejszych rzeczy, jakie internet wyprodukował od dłuższego czasu. To wideo jest również wszędzie na Facebooku i Reddicie, przyciągając tysiące polubień i wyświetleń na obu platformach.

Popularność wynika z tego, że AI dokonała kilku interesujących, jak i całkowicie zaskakujących wyborów fabularnych, jak na przykład sprawienie, że mała kulka futra w wideo dorasta i zostaje umięśnionym strażakiem, aby pomścić swoją starszą właścicielkę, która zginęła w pożarze. A potem widzimy go jako umięśnionego kota.

To wszystko jest całkiem zabawne, dopóki nie zatrzymasz się i nie przypomnisz sobie o szalonych ilościach energii i mocy obliczeniowej, których potrzebuje sztuczna inteligencja, aby wypluwać tak marnej jakości treści.

Odnosząc się do powyższego filmu, jeden użytkownik Reddita ubolewał: „To jest gówno, przez które zużyjemy całą naszą czystą wodę i spalimy resztę planety”.

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

źródło: BGR