Apple podkreśla wykorzystanie słuchawek AirPods Pro 2 jako aparatu słuchowego w rozczulającej reklamie świątecznej.
Apple udostępniło dziś swoją coroczną reklamę świąteczną, która jest bardzo wzruszająca. Wideo nosi tytuł „Heartstrings” i podkreśla nową funkcję aparatu słuchowego w słuchawkach bezprzewodowych AirPods Pro 2, przedstawiając rozczulające chwile ojca i córki w poranek Bożego Narodzenia.
„Dla wielu z nas dźwięk i sposób, w jaki słyszymy, kształtują sposób, w jaki łączymy się ze światem wokół nas” — czytamy w opisie filmu. „Jednak osoby z ubytkiem słuchu czekają średnio 10 lat, zanim przejdą badanie słuchu i zostaną dopasowane im aparaty słuchowe. Miliony ludzi nie zdają sobie sprawy, że żyją z ubytkiem słuchu i bez potrzebnej im pomocy”.
Funkcja aparatu słuchowego klasy klinicznej Apple’a w AirPods Pro 2 jest nadal wdrażana na całym świecie. Obecnie jest dostępna w Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Irlandii, Holandii, Polsce, Portugalii, Szwecji, Szwajcarii, Japonii, Singapurze, Nowej Zelandii i wybranych innych krajach. Funkcja wymaga AirPods Pro 2 z oprogramowaniem układowym w wersji 7B19 lub nowszej, sparowanych ze zgodnym iPhonem lub iPadem z systemem iOS 18.1 lub iPadOS 18.1 lub nowszym.
AirPods Pro 2 zyskały również funkcje testu słuchu i ochrony słuchu w wybranych krajach.
➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!
źródło: Apple