Launchowi aplikacji BPme towarzyszy kampania reklamowa realizowana w digitalu, radiu i nośnikach POS.
Nowa aplikacja mobilna BPme oferuje korzyści i specjalne promocje na paliwa, oferty sklepowe, oleje Castrol, myjnię czy ofertę gastronomiczną Wild Bean Cafe zapewniając klientom zintegrowaną ofertę. Te korzyści będą podkreślane w kampanii, która przenosi użytkowników do „Me-me-wersu”, gdzie cały wszechświat podpowiada im, że pobranie i korzystanie z aplikacji BPme to korzystna decyzja.
➔ PRZECZYTAJ TAKŻE: W Orlen Pay zapłacisz za paliwo za pomocą Apple Pay, Google Pay lub BLIKA
Kampania promująca aplikację powstała przy pomocy narzędzi AI i będzie realizowana w digitalu (w tym w social mediach), w radiu oraz POS. Za ideę kreatywną, KV, działania w digital i SM odpowiada VML. Projekty materiałów POS na podstawie KV przygotowały agencje VML i GPD. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Mindshare.
Kampania reklamowa potrwa do końca stycznia 2025.
Aplikację BPme – korzyści na stacji bp można pobrać ze sklepów App Store i Google Play:
➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!
źródło: BP