The Weeknd: Open Hearts to pierwszy tego rodzaju immersyjny klip na Apple Vision Pro

Firma Apple udostępniła dziś produkcję The Weeknd: Open Hearts, zapierający dech, immersyjny klip muzyczny artysty, który ma na koncie już siedem diamentowych singli.

Produkcja The Weeknd: Open Hearts to immersyjny klip muzyczny do premierowej piosenki Hurry Up Tomorrow, który jest dostępny tylko na Apple Vision Pro. Fani mogą go obejrzeć w sklepach Apple Store na całym świecie.
Produkcja The Weeknd: Open Hearts to immersyjny klip muzyczny do premierowej piosenki Hurry Up Tomorrow, który jest dostępny tylko na Apple Vision Pro. Fani mogą go obejrzeć w sklepach Apple Store na całym świecie.

Teledysk będzie dostępny wyłącznie na Apple Vision Pro i tylko przez ograniczony czas. Klip Open Hearts zarejestrowano w technologii Apple Immersive Video, czyli w imponującym formacie 180 stopni. Łączy on immersyjne wideo w ultrawysokiej rozdzielczości i dźwięk przestrzenny sprawiając, że odbiorcy mogą poczuć się jak w samym środku wydarzeń. Widzowie towarzyszą artyście w elektryzującej podróży muzycznej i razem z nim oglądają surrealistyczne, zapadające w pamięć krajobrazy miasta.

Od 15 listopada fani mogą zarezerwować sesję demonstracyjną z Apple Vision Pro w swoim lokalnym salonie Apple Store, by zobaczyć tę immersyjną produkcję w pełnej okazałości i poznać niesamowity potencjał technologii spatial computing. Użytkownicy mogą teraz obejrzeć klip Open Hearts bezpłatnie w aplikacji Apple TV na urządzeniu Apple Vision Pro.

Wykorzystując technologię Apple Immersive Video, The Weeknd mógł zrealizować swoje artystyczne wizje w zupełnie nowy sposób, czego efektem jest klip Open Hearts, rewolucyjna produkcja muzyczna dostępna wyłącznie na Apple Vision Pro. Vision Pro pozwala fanom przeżywać historie w niedostępny dotąd sposób. Immersyjne wizualizacje i dźwięk przestrzenny sprawiają, że użytkownik czuje, jakby trafił w sam środek akcji. To imponujący krok naprzód, który pokazuje jak muzyka i technologia mogą wspólnie dostarczać fanom niezapomnianych wrażeń. Jesteśmy dumni, że mogliśmy wesprzeć The Weeknd w realizacji tej koncepcji.

— stwierdził Tor Myhren, wiceprezes Apple w pionie Marketing Communications

W teledysku w formacie Apple Immersive widzowie towarzyszą artyście w elektryzującej podróży muzycznej i razem The Weeknd oglądają surrealistyczne, zapadające w pamięć krajobrazy miasta.

Klip Open Hearts wyreżyserował Anton Tammi, a inspiracją dla obrazu było w dużej mierze legendarne centrum Los Angeles. Tammi wyreżyserował również oficjalny wideoklip do utworu Hurry Up Tomorrow promującego płytę „Dancing In the Flames”, który został w całości sfilmowany iPhonem 16 Pro Max przez Erika Henrikssona, a następnie zmontowany na Macu.

Technologia Apple Immersive Video rewolucjonizuje sposób, w jaki fani doświadczają muzyki, a produkcja The Weeknd: Open Hearts jest najnowszą pozycją w stale rozszerzanym katalogu bezpłatnych treści dostępnych na Apple Vision Pro. Kolejną muzyczną produkcją w technologii Apple Immersive będzie widowisko Concert for One, którego światową premierę zaplanowano na piątek, 22 listopada 2024 roku. Dla fanów będzie to okazja do intymnego spotkania z największymi gwiazdami. Podczas występu zarejestrowanego w londyńskim studiu nagraniowym Air Studios widzowie będą mogli w zaciszu własnego domu usłyszeć i zobaczyć RAYE, piosenkarkę i autorkę tekstów, sześciokrotną laureatkę nagrody BRIT. Artystka wspólnie ze swoim 20-osobowym zespołem zaprezentuje mieszankę R&B, jazzu i popu. Występ zostanie wydany w formie nowej EP–ki, a z dźwiękiem przestrzennym będzie dostępny wyłącznie w Apple Music.

Premiera produkcji Concert for One odbędzie się w następny piątek, 22 listopada. Będzie to intymny występ muzyczny RAYE, sześciokrotnej zdobywczyni nagrody BRIT.
Premiera produkcji Concert for One odbędzie się w następny piątek, 22 listopada. Będzie to intymny występ muzyczny RAYE, sześciokrotnej zdobywczyni nagrody BRIT.

W zeszłym miesiącu firma Apple zaprezentowała produkcję Submerged, doceniony przez krytyków, immersyjny film krótkometrażowy, za którego scenariusz i reżyserię odpowiadał Edward Berger, laureat Oscara. W grudniu premierę będą miały nowe odcinki produkcji Adventure i Wild Life, a w 2025 r. pojawią się kolejne odsłony tytułów BoundlessElevated i Red Bull: Big-Wave Surfing.

Dostępność

  • Urządzenie Apple Vision Pro jest dostępne w sklepach stacjonarnych Apple Store i w sklepie internetowym Apple Store w AustraliiChinach kontynentalnychFrancjiHongkonguJaponiiKanadzieNiemczechSingapurzeStanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii, a od piątku 15 listopada będzie można je kupić także w Korei Południowej i Zjednoczonych Emirach Arabskich.
  • W chwili premiery nowe odcinki i filmy w formacie Apple Immersive Video będą dostępne w języku angielskim (USA) z napisami w dodatkowych językach. Dostępność produkcji zależy od kraju i regionu.
  • Użytkownicy w Chinach kontynentalnych mogą znaleźć wybrane produkcje Apple Immersive Video w aplikacjach Migu Video i Tencent Video, które można pobrać bezpłatnie z App Store dla Apple Vision Pro.

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

źródło: Apple Newsroom