Firma kurierska DPD poinformowała, że jej aplikacja mobilna DPD Mobile została pobrana już ponad 5 mln razy i zachwala nowe funkcje.

DPD Polska nieustannie rozwija sieć nadań i odbiorów przesyłek DPD Pickup. Nie zapomina przy tym o wygodnym kluczu do tego ekosystemu, jakim jest aplikacja DPD Mobile. Za każdym z 5 mln dotychczasowych pobrań aplikacji stoi inny powód, potrzeba oraz historia. Dodatkowo aplikacja wzbogaciła się o nową funkcjonalność – możliwość przekazania zarządzania paczką innemu użytkownikowi systemu (np. w celu jej odbioru).
➔ PRZECZYTAJ TAKŻE: Co to jest DPD Pickup? Kampania online DPD Polska z generacją Z w tle
Najnowsza aktualizacja wprowadza funkcję, która z pewnością przypadnie do gustu wielu użytkownikom – możliwość udostępniania zarządzania paczką rodzinie czy przyjaciołom posiadającym aplikację DPD Mobile. Wystarczy kilka kliknięć, aby przekazać zarządzanie paczką komuś innemu.
Aplikacja oferuje znacznie więcej niż tylko możliwość śledzenia przesyłek. Użytkownicy mogą zmieniać termin dostawy, przekierowywać paczki pod inny adres, a także korzystać z mapy punktów odbioru i nadania paczek. Dzięki temu znalezienie najbliższego punktu nigdy nie było prostsze. Jednym z kluczowych elementów aplikacji jest możliwość uzyskania telefonu aby nawiązać bezpośredni kontakt z kurierem obsługującym naszą paczkę.
Ponadto korzystanie z aplikacji daje użytkownikom dostęp do atrakcyjnych promocji. Wysyłka paczki krajowej do 3 kg z jednego punktu DPD Pickup do innego punktu dzięki aplikacji możliwa jest już za 10 zł, a z punktu do domu – za 15 zł. Z kolei nadanie paczki zagranicznej pomiędzy dwoma punktami DPD Pickup w całej Europie, których jest już ponad 110 tys., dostępne jest w promocyjnej cenie 30 zł.

Aplikacja DPD Mobile dostępna jest w sklepach Google Play oraz AppStore:
Zobacz 5 wybranych historii i powodów pobrania aplikacji:
➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!
źródło: DPD Polska