W IKO i iPKO zobaczysz teraz więcej szczegółów transakcji!

Klienci, którzy płacą kartami debetowymi PKO BP oraz BLIKIEM, mogą już zobaczyć w historii transakcji nowe elementy – nazwę sklepu i jego logo (wybranych sprzedawców).

Ekran główny aplikacji IKO banku PKO BP

Dzięki temu rozwiązaniu, wdrożonemu we współpracy z dostawcą kart płatniczych Visa, klienci banku łatwiej i wygodniej wyszukają i rozpoznają odpowiednie transakcje i szybciej przypomną sobie, gdzie i za co płacili i jak korzystali z karty w danym sklepie czy punkcie usługowym.

➔ PRZECZYTAJ TAKŻE: PKO BP wprowadził logowanie z kluczem bezpieczeństwa

Nową funkcję można znaleźć w aplikacji mobilnej IKO w zakładce „Historia” i w serwisie internetowym iPKO w zakładce „Operacje na koncie” – nowy, bardziej szczegółowy widok z informacjami o swoich płatnościach kartą debetową oraz BLIKIEM.

Opis transakcji został wzbogacony o logotyp sklepu czy punktu usługowego (dotyczy to grona wybranych sprzedawców, które będzie stopniowo rozszerzane) i jego nazwę marketingową. Funkcja ta jest dostępna w serwisie iPKO i jest też stopniowo udostępniana w najnowszej wersji (3.160) aplikacji mobilnej IKO.

W przyszłości będzie można sprawdzić położenie sklepu na mapie – bank PKO BP jako pierwszy na polskim rynku pracuje nad udostępnieniem takiej funkcji. Opis transakcji będzie też wzbogacony kolejnymi elementami: adresem strony internetowej sklepu i branżą (kategorią zakupową). 

Dzięki tym nowym szczegółom klienci łatwiej wyszukają odpowiednie transakcje w historii operacji na koncie i szybciej przypomną sobie, gdzie i za co płacił. Bank nie korzysta i nie będzie korzystał przy tym z lokalizacji klientów, informacje są pozyskiwane z terminala płatniczego i są chronione zgodnie z prawem bankowym i przepisami RODO. 

Ujednolicanie historii operacji staje się standardem rynkowym na świecie, a zwłaszcza na rynku europejskim. To kolejny element rozwoju kanałów zdalnych PKO Banku Polskiego, który powstał w odpowiedzi na opinie i potrzeby klientów. Usługi bankowe stają się bardziej wygodne dla użytkowników, a finanse lepiej przez nich kontrolowane. To rozwiązanie, wdrożone we współpracy z Visa, wykorzystuje innowacyjne technologie i jest jednym z najnowocześniejszych na rynku finansowym.

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

źródło: PKO Bank Polski