Czy da się dolecieć na koniec internetu? I co czai się w jego najdalszych zakamarkach? Teraz, dzięki ofercie Red Bull MOBILE, będzie można się o tym przekonać!
Rusza nowa kampania promująca ofertę subskrypcyjną Red Bull MOBILE, w której na klientów czeka aż pół roku nielimitowanego dostępu do sieci napędzanej przez T-Mobile. Pełen odlot? Oczywiście i to dosłownie! Dlatego też ofertę promuje najsłynniejszy polski pilot akrobacyjny oraz ambasador Red Bull MOBILE – Łukasz Czepiela.
➔ PRZECZYTAJ TAKŻE: W aplikacji „Mój T-Mobile” zamówisz teraz eSIM-a i nie tylko!
Urocze kotki? Małe pieski? A może zdjęcia potwora z Loch Ness? W najnowszej kampanii promującej ofertę subskrypcyjną Red Bull MOBILE operator zabiera klientów w odlotową podroż, by mogli przekonać się, co czeka na nich w najdalszych zakątkach internetu. I to podróż z nie byle kim, bo Łukaszem Czepielą, czyli słynnym pilotem akrobacyjnym, mistrzem świata w kategorii Challenger w serii Red Bull Air Race oraz ambasadorem Red Bull MOBILE, sieci napędzanej przez T-Mobile.
To właśnie z nim wsiadamy na pokład samolotu, przemierzamy przestworza niekończącej się rozrywki i przelatujemy przez chmury pełne unikalnych czy zabawnych treści. Słowem – lecimy przez internet!
Skąd jednak pomysł na kampanię? Duet T-Mobile i Red Bull MOBILE uwielbia zaskakiwać, dostarczać świetne doświadczenia i likwidować ograniczenia. I taka właśnie jest oferta subskrypcyjna operatora – łączy wysoką jakość oraz zasięg z darmowymi rozmowami, SMS-ami i MMS-ami, a także nielimitowanym internetem w świetnej jakości 5G aż przez pół roku! I to właśnie dzięki nieograniczonemu dostępowi do sieci, odkrywać można wiele oraz dolecieć naprawdę daleko – nawet dalej niż koniec internetu.
Oferta która nie zna granic
Oferta Red Bull MOBILE to model subskrypcyjny – oznacza ona brak konieczności podpisywania umowy czy możliwość rezygnacji w dowolnym momencie, a płatności (po połączeniu z kartą płatniczą) pobierane są automatycznie co 30 dni. Numer aktywujesz w apce lub na stronie internetowej w kilka minut bez wychodzenia z domu – wystarczy, że wybierzesz wirtualną kartę eSIM.
Pierwszy miesiąc kosztuje 1 zł, potem 40 zł (po wyrażenu zgód marketingowych). Po 6 miesiącach nielimitowanego internetu na użytkowników czeka solidna paczka 60 GB na 30 dni i to już za 40 zł! Jest też opcja dokupienia paczki 100 GB za jedyne 10 zł na 30 dni. A dodatkowo, na użytkowników oferty co tydzień czekają w aplikacji różnorodne dropy ze świata Red Bulla.
Kampania startuje w poniedziałek 21 października 2024 roku na YouTubie, w kanałach social mediowych oraz formatach online. Koncept kreatywny przygotowała agencja 180heartbeats, a za produkcję odpowiadała agencja Shootme.
➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!
źródło: Red Bull Mobile | T-Mobile Polska