Sonos potwierdził „poważną awarię” wpływającą na integrację z Apple Music, która utrudnia przeglądanie i odtwarzanie treści z tego serwisu na głośnikach firmy.
Awaria Apple Music na urządzeniach Sonos od środy 16 października 2024 roku
Aktualizacja z 17 października 2024 roku godz. 21:00: wszystkie usługi na głośnikach Sonos (w tym Apple Music) działają już prawidłowo.
Firma Sonos ostatnio ciągle zmaga się z jakimiś problemami – teraz potwierdziono, że trwająca „poważna awaria” oznacza, że Apple Music jest obecnie niedostępne za pośrednictwem aplikacji Sonos. Na Reddicie niektórzy użytkownicy Sonosa twierdzą, że nie mogą uzyskać dostępu do swojej biblioteki treści z Apple Music. Inni użytkownicy twierdzą, że zostali losowo wylogowani ze swojego konta Apple Music i nie mogą się ponownie zalogować. Wielu użytkowników twierdzi, że awaria ma na nich wpływ od wtorkowego popołudnia.
Na stronie ze stanem systemu Sonos potwierdził „poważną awarię” i twierdzi, że pracuje nad rozwiązaniem. Nie podano harmonogramu wdrożenia poprawki, która naprawi tę sytuację.
Zidentyfikowaliśmy problem z Apple Music w systemie Sonos i pracujemy nad rozwiązaniem. Możesz nie widzieć wszystkich wyników podczas przeglądania Apple Music w aplikacji Sonos, dopóki problem nie zostanie rozwiązany.
Komunikat o awarii Apple Music w systemie Sonosa (16.10.2024)
Integracja Sonos z Apple Music zazwyczaj umożliwia użytkownikom dostęp i odtwarzanie całego katalogu treści Apple Music. Istnieje również obsługa przeglądania niestandardowych list odtwarzania, ulubionych i nie tylko.
To tylko najnowszy z serii problemów wpływających na aplikację Sonosa. Tym razem nie jest jasne, czy problem jest spowodowany awarią w systemach Sonosa, czy awarią Apple Music po stronie Apple’a. Jednak samodzielna usługa Apple Music działa dobrze u wszystkich.