Od wczoraj występują problemy z Apple Music na urządzeniach Sonos

Sonos potwierdził „poważną awarię” wpływającą na integrację z Apple Music, która utrudnia przeglądanie i odtwarzanie treści z tego serwisu na głośnikach firmy.

Awaria Apple Music na urządzeniach Sonos od środy 16 października 2024 roku
Awaria Apple Music na urządzeniach Sonos od środy 16 października 2024 roku

Aktualizacja z 17 października 2024 roku godz. 21:00: wszystkie usługi na głośnikach Sonos (w tym Apple Music) działają już prawidłowo.

Firma Sonos ostatnio ciągle zmaga się z jakimiś problemami – teraz potwierdziono, że ​​trwająca „poważna awaria” oznacza, że ​​Apple Music jest obecnie niedostępne za pośrednictwem aplikacji Sonos. Na Reddicie niektórzy użytkownicy Sonosa twierdzą, że nie mogą uzyskać dostępu do swojej biblioteki treści z Apple Music. Inni użytkownicy twierdzą, że zostali losowo wylogowani ze swojego konta Apple Music i nie mogą się ponownie zalogować. Wielu użytkowników twierdzi, że awaria ma na nich wpływ od wtorkowego popołudnia.

Na stronie ze stanem systemu Sonos potwierdził „poważną awarię” i twierdzi, że pracuje nad rozwiązaniem. Nie podano harmonogramu wdrożenia poprawki, która naprawi tę sytuację.

Zidentyfikowaliśmy problem z Apple Music w systemie Sonos i pracujemy nad rozwiązaniem. Możesz nie widzieć wszystkich wyników podczas przeglądania Apple Music w aplikacji Sonos, dopóki problem nie zostanie rozwiązany.

Komunikat o awarii Apple Music w systemie Sonosa (16.10.2024)
Komunikat o awarii Apple Music w systemie Sonosa (16.10.2024)

Integracja Sonos z Apple Music zazwyczaj umożliwia użytkownikom dostęp i odtwarzanie całego katalogu treści Apple Music. Istnieje również obsługa przeglądania niestandardowych list odtwarzania, ulubionych i nie tylko.

To tylko najnowszy z serii problemów wpływających na aplikację Sonosa. Tym razem nie jest jasne, czy problem jest spowodowany awarią w systemach Sonosa, czy awarią Apple Music po stronie Apple’a. Jednak samodzielna usługa Apple Music działa dobrze u wszystkich.

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

źródło: Sonos | 9To5Mac