Nowa funkcja Business Connect Apple’a pozwala markom na lepszą identyfikację wizualną w wiadomościach e-mail i połączeniach na Twoim iPhonie.
Apple ogłosiło nowy sposób, w jaki firma – nawet taka, która nie ma fizycznej lokalizacji – może wykorzystać ogromną liczbę aktywnych użytkowników iPhone’a, umieszczając nazwę swojej marki i logo korporacyjne w wiadomościach e-mail, połączeniach telefonicznych, aplikacjach płatniczych i nie tylko. Według ostatnich obliczeń jest około 1,46 miliarda aktywnych użytkowników iPhone’a, a zweryfikowane korporacje mogą dotrzeć do tych osób, umieszczając swoją markę i logo w popularnych natywnych aplikacjach pod systemem iOS, takich jak Apple Maps, Mail i Wallet.
➔ PRZECZYTAJ TAKŻE: Niebieski znacznik weryfikacji teraz także w Gmailu!
Firmy mogą aktualizować swoje wizytówki lokalizacji za pośrednictwem Business Connect, aktualizując loga i zdjęcia, dodając dodatkowe zdjęcia, oferując klientom specjalne promocje, a nawet świadcząc usługi, takie jak możliwość dokonania rezerwacji lub zamówienia jedzenia bezpośrednio z wizytówki.
Apple twierdzi, że każda firma, nawet ta, która świadczy usługi lub nie ma fizycznej lokalizacji, może zarejestrować się w Business Connect, aby stworzyć wizualną tożsamość marki. Firmy mogą zdecydować się na wyświetlanie swojej marki w aplikacjach Mail i Telefon oraz dostosować swoje logo w funkcji Tap to Pay na iPhonie.
Firma może wyświetlać nazwę swojej marki i logo w wiadomościach e-mail do klientów, aby jej wiadomości, logo i marka wyróżniały się w aplikacji Mail. Firmy mogą zarejestrować się w Branded Mail już dziś, a ich logo będzie wyświetlane użytkownikom iPhone’a w aplikacjach Mail do końca tego roku.
Z przyjemnością oferujemy wszystkim firmom — w tym tym, które nie mają fizycznej lokalizacji — możliwość stworzenia marki, która pojawia się w aplikacjach Apple’a, z których korzysta codziennie ponad miliard ludzi. Zaprojektowaliśmy Business Connect, aby umożliwić firmom prezentowanie użytkownikom Apple najlepszych i najdokładniejszych informacji. Dzięki dzisiejszym aktualizacjom pomagamy jeszcze większej liczbie firm dotrzeć do klientów, budować zaufanie i się rozwijać.
— David Dorn, starszy dyrektor ds. oprogramowania i usług internetowych w Apple
Firmy mogą teraz zdecydować się na wyświetlanie swojego logo zamiast ikony kategorii, gdy akceptują płatności za pośrednictwem funkcji Tap to Pay firmy Apple na iPhonie. To mądry pomysł, ponieważ użytkownicy iPhone’a dokonujący płatności będą mieli pewność, że ich pieniądze trafią do zaufanej firmy, która została zweryfikowana.
Aplikacja Mail będzie wyświetlać loga firm wysyłających wiadomości e-mail do użytkowników iPhone’ów.
W przyszłym roku firmy będą mogły zarejestrować się w usłudze Business Caller ID. Gdy zarejestrowana firma zacznie dzwonić do klientów, a użytkownik iPhone’a odbierze takie połączenie, na ekranie połączenia przychodzącego pojawi się nazwa firmy, logo i dział. Wyświetlenie takiego brandingu na ekranie iPhone’a użytkownika podczas połączenia przychodzącego pomoże odróżnić połączenia wykonywane przez zweryfikowane firmy od połączeń spamowych i innej niechcianej komunikacji.
Firma otrzymująca płatność za pośrednictwem funkcji Tap to Pay za pośrednictwem iPhone’a może także wyświetlić swoje logo, dając spokój i pewność tym, którzy wysyłają pieniądze.
Apple informuje firmy: „Właściciele firm wirtualnych, internetowych i usługowych mogą teraz używać swojego istniejącego konta Apple — lub utworzyć nowe konto Apple — aby zarejestrować się w Business Connect na stronie samoobsługowej z dowolnego telefonu komórkowego, tabletu, komputera stacjonarnego lub laptopa. Po zarejestrowaniu się firma może bezpłatnie rozpocząć dostosowywanie swojej marki”. To oczywiste. Każda firma chciałaby mieć możliwość umieszczenia swojej marki i logo przed ponad miliardem ludzi.
➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!
źródło: Apple Newsroom – Apple expands tools to help businesses connect with customers