Zniesione limity danych na internet mobilny czy duże paczki gigabajtów to tylko niektóre z działań wspierających powodzian przez polskich operatorów komórkowych.
T-Mobile znosi limity danych – pełen dostęp do informacji dla dotkniętych powodzią
W odpowiedzi na powódź na południu Polski, T-Mobile zniósł limity danych dla wszystkich klientów, niezależnie od tego, czy korzystają z oferty abonamentowej, czy prepaid. Do końca tygodnia tj. do niedzieli 22 września 2024 roku, klienci T-Mobile mogą korzystać z nielimitowanego transferu danych.
Dla osób poszkodowanych uruchomiono także skróconą ścieżkę kontaktu z Biurem Obsługi Abonenta. Wystarczy zadzwonić pod numer +48 602 900 i wybrać 8, aby szybko uzyskać pomoc od naszych konsultantów. Dodatkowo, przygotowano też kilka praktycznych informacji, które mogą być przydatne dla osób, przebywających na terenach dotkniętych powodzią.
PLAY: nielimitowany internet dla osób i firm dotkniętych skutkami powodzi
Klienci Play z terenów objętych skutkami klęski żywiołowej od 20 września 2024 roku otrzymali darmowy pakiet nielimitowanego internetu. Usługa została włączona automatycznie. Klienci Play z terenów objętych skutkami klęski żywiołowej otrzymali darmowy nielimitowany pakiet internetu. Potwierdzeniem włączenia automatycznego pakietu będzie otrzymany SMS.
Pakiet udostępniony został wszystkim klientom korzystającym z ofert w abonamencie, na kartę, mix i internetu mobilnego. Obejmuje on zarówno abonentów indywidualnych, jak i biznesowych znajdujących się na dotkniętych obszarach. Pakiet aktywujemy bez żadnych kosztów i formalności. Będzie ważny przez 30 dni dla klientów z abonamentem i 31 dni dla osób korzystających z oferty na kartę. Każdy klient objęty nielimitowanym internetem otrzyma od SMS od operatora.
Orange: 300 GB dla klientów z obszarów dotkniętych powodzią
Wszyscy klienci Orange z terenów dotkniętych klęską żywiołową otrzymali dodatkowy, bezpłatny pakiet internetu aby ułatwić im dostęp do sieci oraz kontakt z bliskimi. Nie trzeba nic robić, pakiet aktywuje się automatycznie.
Darmowy pakiet trafił osób korzystających z ofert Orange na kartę, usług abonamentowych dla klientów indywidualnych i biznesowych, a także użytkowników nju. Informacja o jego przyznaniu powinna przyjść SMS-em o treści: W tym trudnym czasie jesteśmy z Tobą. Otrzymujesz od nas bezpłatny pakiet 300 GB. Możesz wykorzystać go w kraju od teraz przez 30 dni.
Nie wymaga to żadnych działań, aktywacji ani opłat. Pakiet jest do wykorzystania w ciągu 30 dni od momentu otrzymania wiadomości na terenie całej Polski. Pakiety są sukcesywnie przyznawane od 18 września 2024 roku.
Pakiet 300 GB dostaną klienci Orange Flex. W ich przypadku potrzebna będzie aktywacja. Otrzymają oni notyfikację oraz SMS z indywidualnym kodem, który powinni wpisać w aplikacji. Kod będzie ważny przez 14 dni i aktywuje darmowe GB.
Plus wspiera poszkodowanych przez powódź – bezpłatny pakiet 250 GB internetu
Powódź w południowej Polsce wywołała ogromne zniszczenia w wielu miejscowościach. Klienci Plusa i Plusha, którzy korzystają z głosowej oferty abonamentowej oraz z oferty na kartę i znajdują się na dotkniętych żywiołem terenach, otrzymali bezpłatny pakiet 250 GB internetu. Paczka danych ułatwi poszkodowanym kontakt z bliskimi, dostęp do ważnych informacji oraz pomoc w codziennym funkcjonowaniu w trudnych warunkach.
Osoby uprawnione do skorzystania z oferty zostaną poinformowane o aktywacji pakietu za pomocą SMS-a. Klienci korzystający z oferty abonamentowej będą mogli z niego korzystać przez bieżący oraz cały kolejny cykl rozliczeniowy, natomiast klienci korzystający z oferty na kartę przez okres 30 dni. Pakiet obejmie zarówno klientów indywidualnych, jak i firmy znajdujące się na dotkniętych obszarach.
➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!
źródło: informacje operatorów komórkowych