Na potrzeby produkcji na żywo firma PhotoCineLive nabyła nowy, najwyższej klasy wóz transmisyjny i korzysta z wiedzy technologicznej Sony w zakresie sprzętu do rejestracji i produkcji na żywo, w tym miksera XVS-G1 w połączeniu z kamerami VENICE 2 i monitorami referencyjnymi Sony.
PhotoCineLive, wiodący dostawca materiałów filmowych na żywo z koncertów, przedstawień teatralnych i pokazów mody, inwestuje w nowy, najwyższej klasy wóz transmisyjny, zaprojektowany na zamówienie przez duńskiego integratora OBtechTV. Pojazd o długości 12m, wysokości 4m i szerokości 2,6m jest wyposażony w najnowsze technologie Sony, w tym mikser XVS-G1, kamery VENICE 2 oraz monitory referencyjne PVM-X2400 i X3200.
Pojazd może obsługiwać do 20 kamer, jest technicznie modułowy dzięki czemu może dostosować się do każdego rodzaju usługi i oferuje 12 miejsc pracy przeznaczonych dla techników i personelu kreatywnego.
Najwyższej klasy produkcja audiowizualna i komfort mobilny
PhotoCineLive, to firma, która specjalizuje się w najwyższej klasy filmowaniu z użyciem dużych matryc, w tym kamer, obiektywów i akcesoriów. Ten wiodący dostawca zawsze obsługiwał mobilne wozy OB. ale rośnie zapotrzebowanie na specjalne wozy OB do określonych usług. Aby dostosować się do ograniczeń miejskich, zaprojektowano kompaktowy wóz OB, zachowując jednocześnie wysoki poziom komfortu i jakości.
Wybór Sony dla wymagających użytkowników
Kamery VENICE 1 i 2 to nasze preferowane narzędzia pracy. Nasze mobilne pomieszczenia kontrolne były już wyposażone w panele kontrolne RCP-3500 i monitory PVM-X1800, X2400 i X3200. Było, więc dla nas naturalne, że wybraliśmy ten sam sprzęt do naszego nowego wozu transmisyjnego. Dodaliśmy mikser XVS-G1, który doskonale spełnił nasze wymagania pod względem specyfikacji technicznej i zajmowanej przestrzeni. Towarzyszą mu dwa panele ICP-X1116 i 1224, dzięki czemu możemy mieć dwa stanowiska produkcyjne.
— wyjaśnia Lucien Peron, kierownik ds. sprzętu w PhotoCineLive.
Kompaktowy i wydajny, XVS-G1 jest idealny do produkcji mobilnych, w tym wozów transmisyjnych. Jest wysoce niezawodny, oferuje komfort produkcji bez żadnych kompromisów technicznych, z szeroką gamą kreatywnych funkcji, które mogą szybko i łatwo reagować na bardzo specyficzne potrzeby określone przez PhotoCineLive (takie jak na przykład przejście na format obrazu 9/16).
Kamery Sony VENICE oferują bardzo wysoką jakość obrazu, dostosowując się jednocześnie do wysokiego poziomu oświetlenia, charakterystycznego dla miejsc, w których kręcone są materiały PhotoCineLive. Ta „kinowa” jakość obrazu, rzadko spotykana w produkcjach na żywo i stanowiąca główny atut PhotoCineLive, jest doskonale odwzorowana przez monitory (z serii PVM-X i BVM-HX), których jakość renderowania jest niepodważalna.
PhotoCineLive OB Van będzie prezentowany na targach IBC 2024 w Amsterdamie od 13 do 16 września 2024 roku.
➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!
źródło: Sony