FC Barcelona i Human Mobile Devices (HMD) ogłosiły partnerstwo za pomocą wspólnego filmu wideo z logo przygotowanego przez fanów przed pierwszym domowym meczem FC Barcelona w La Liga, który odbędzie się 24 sierpnia.
Flick, Romeo, Victor, Olmo, Pajor… w ostatnich miesiącach do FC Barcelona dołączyło wielu nowych zawodników, a dziś (czwartek, 22 sierpnia) ogłoszono, że do rzeszy fanów dołączy nowy kibic. Tym kibicem jest Human Mobile Devices (HMD), europejski producent telefonów komórkowych, który szczyci się robieniem rzeczy w inny sposób, co widać choćby w sposobie ogłoszenia partnerstwa.
Ujawniony na kanałach społecznościowych Human Mobile Devices (HMD) i FC Barcelona film ujawniający partnerstwo pokazuje, jak fryzjer Lamine Yamala, Saul Peregrina, goli tył głowy fana Barcy, w efekcie wycinając słynny na całym świecie herb FC Barcelona, a obok logo Human Mobile Devices (HMD) , aby ogłosić trzyletnią umowę partnerską. Pokazany zostaje także smartfon Human Mobile Devices, HMD Skyline w kolorze Blue Topaz. Wykonanie tego skomplikowanego dzieła sztuki zajęło dwie godziny.
➔ CZYTAJ TEż: HMD tworzy telefon dla nastolatków we współpracy z rodzicami
Saul Peregrina, fryzjer gwiazd, niedawno obciął włosy Lamine Yamala, a filmik z reakcją wychowanka La Masii na TikTok osiągnął 7,5 miliona wyświetleń. Tym razem Human Mobile Devices (HMD) umieścił na fotelu fryzjerskim Saula, fana Iñigo, aby odtworzyć oszałamiające dzieło sztuki golenia łączące logo obu marek.
Ubrany w luźne dżinsy i nową domową koszulkę FC Barcelona, młody mężczyzna pokazuje fryzjerowi zdjęcie, jakby chciał powiedzieć „tego właśnie chcę”, zanim fryzjer – Saul Peregrina – misternie zabiera się do pracy ze swoimi maszynkami do strzyżenia. Po serii ujęć z bliska, kamera przesuwa się, by ukazać ukończoną fryzurę, która przedstawia logo Human Mobile Devices (HMD) i herb FC Barcelona wygolone z tyłu głowy młodego mężczyzny.
Fryzjer podnosi lustro, by pochwalić się swoim dziełem, a młody człowiek kiwa głową z aprobatą, po czym obaj wyjmują smartfony HMD Skyline i robią sobie selfie, by podzielić się nimi ze znajomymi.
Ta pierwsza trzyletnia umowa, w ramach której Human Mobile Devices (HMD) staje się globalnym partnerem FC Barcelona i oficjalnym partnerem FC Barcelona w zakresie telefonów komórkowych, ma na celu zwiększenie świadomości Human Mobile Devices (HMD) – firmy, która nie ma jeszcze 10 lat, ale już jest największym Europejskim producentem smartfonów – przede wszystkim poprzez cyfrowe możliwości reklamowe na Stadionie Olimpijskim, a następnie na Spotify Camp Nou, gdy zostanie ponownie otwarty w dalszej części sezonu. Partnerstwo między obiema markami wykracza poza piłkę nożną, ponieważ obejmie również drużyny koszykówki, futsalu, piłki ręcznej i hokeja na rolkach FC Barcelona.
Komentując ogłoszenie partnerstwa, Lars Silberbauer, Global Chief Marketing Office w Human Mobile Devices (HMD), powiedział; „Jeśli chodzi o kreatywność i innowacyjność w sporcie, po prostu nie można przejść obok FC Barcelony obojętnie. Klub zawsze był mistrzem świeżego myślenia, piękna i talentu, a my mamy ten sam sposób myślenia, jeśli chodzi o technologię. I tak jak FC Barcelona łączy ludzi – to oczywiście coś więcej niż klub – my jesteśmy tacy sami. Każde urządzenie, które tworzymy, ma na celu poprawę życia ludzi i budowanie łączności. Jestem fanem FC Barcelony od dawna, odkąd Michael Laudrup dołączył do klubu w 1989 roku. Nadal jestem fanem i cieszę się, że mogę ogłosić HMD jako kibica Barcy. Nie możemy się doczekać współpracy z klubem i kibicami, aby wspólnie dokonać niesamowitych rzeczy”.
Poza stadionami, urządzenia HMD będą miały znaczącą obecność na platformach cyfrowych Barcelony (które według ostatnich danych liczyły 468 milionów), a w ciągu najbliższych miesięcy i lat obie marki będą współpracować nad wieloma imponującymi treściami cyfrowymi.
Juli Guiu, wiceprezes FC Barcelona Marketing Area, komentuje: „Jesteśmy bardzo dumni z włączenia HMD do grupy Globalnych Partnerów. Czujemy się z nimi bardzo zgodni pod względem wartości marki, ponieważ jest to uczciwa, przejrzysta wizja technologii, której priorytetem jest utylizacja odpadów i odpowiedzialne użytkowanie, ze szczególnym uwzględnieniem przyszłych pokoleń. HMD i Barca to od teraz dwie marki, które idą w parze i patrzą w przyszłość”
HMD Skyline w kolorze Blue Topaz – nowa era smartfonów, które można naprawić w domu
Firma Human Mobile Devices (HMD) jest znana ze swoich innowacyjnych i zabawnych urządzeń; od tworzenia dumbphonów (telefonów z podstawowymi funkcjami), mającym ludziom dać możliwość cyfrowego detoksu, po prezentowanie pięknych, naprawialnych smartfonów, w tym HMD Skyline – smartfona 5G w zupełnie nowym kolorze Blue Topaz, który wystąpił w odsłonie FC Barcelona.
Krótki film przedstawia zupełnie nowy HMD Skyline w kolorze Blue Topaz. HMD Skyline jest dostępny na całym świecie od 18 lipca w kolorach Neon Pink i Twisted Black, a teraz jest dostępny w kolorze Blue Topaz. HMD Skyline to telefon klasy premium,. Posiada aparat 108 MP i aparat do selfie 50 MP, świetny do robienia doskonałych zdjęć. Łączy w sobie niezwykłą funkcjonalność z możliwością samodzielnej naprawy i najnowocześniejszym designem i kosztuje 2699 zł za wersję 12/256 GB.
Nowa niebieska wersja, będzie wkrótce dostępna na hmd.com od, jeszcze w tym roku zostanie wyposażona w nowy tryb Detox Mode, który pozwoli odciąć się od powiadomień na czas meczu i skupić się tylko na oglądaniu FC Barcelona w akcji. Nowy tryb Detox pozwoli użytkownikom wyłączyć wszystkie platformy mediów społecznościowych i aplikacje oraz zatrzymać przewijanie.
➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!
źródło: HMD