Patrick Spence miał nadzieję „do niedawna”, że Sonos będzie mógł zaoferować swoją starą aplikację S2, którą wielu klientów woli od nowej.
Jeśli chcesz odzyskać dostęp do starej aplikacji Sonos S2, to już wiadomo, że ona nie wróci. W odpowiedzi AMA na Reddicie opublikowanej we wtorek dyrektor generalny Sonosa Patrick Spence powiedział, że miał nadzieję „do niedawna”, że firma może ponownie wydać aplikację, rozważano taki ruch. Jednak po przetestowaniu tej opcji ponowne wydanie starej aplikacji najwyraźniej pogorszyłoby tylko już złą sytuację.
Od czasu wydania nowej aplikacji 7 maja 2024 roku, Spence wydał oficjalne przeprosiny i ogłosił w sierpniu, że firma opóźni wprowadzenie na rynek dwóch produktów „do czasu, aż nasze doświadczenie z aplikacją osiągnie poziom jakości, jakiego my, nasi klienci i nasi partnerzy oczekujemy od Sonos”.
Oto wyjaśnienie Spence’a, dlaczego nie można przywrócić starej aplikacji: Sztuczka polega oczywiście na tym, że Sonos to nie tylko aplikacja mobilna, ale także oprogramowanie, które działa na głośnikach i w chmurze. W miesiącach od uruchomienia nowej aplikacji mobilnej aktualizowaliśmy oprogramowanie, które działa na naszych głośnikach i w chmurze, do tego stopnia, że dziś S2 jest mniej niezawodny i mniej stabilny niż wcześniej . Po przeprowadzeniu obszernych testów niechętnie doszliśmy do wniosku, że ponowne wydanie S2 pogorszyłoby problemy, a nie je poprawiło. Jestem pewien, że to rozczarowujące. Dla mnie było rozczarowujące.
Podczas AMA Spence poruszył również kwestie takie jak uwierzytelnianie dwuskładnikowe („jako możliwość”). Aplikacja „pozostaje moim priorytetem nr 1”, mówi Spence, ale obiecuje, że „wróci na Reddit w niektóre wieczory i weekendy, aby odpowiedzieć na pytania z największą liczbą głosów”.
➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!
źródło: The Verge