Jeśli aplikacja Sonos szaleńczo zużywa baterię Twojego iPhone’a lub iPada, powinieneś zainstalować najnowszą aktualizację jak najszybciej.
Podczas gdy Sonos pracuje nad tym, aby jego aplikacja wróciła do lepszego stanu, firma znowu nie miała szczęścia i wraz z wersją 80.05.04 aplikacji Sonos pojawił się dość nieprzyjemny problem rozładowywania baterii na urządzeniach z systemem iOS. Użytkownicy szybko to zauważyli i nie byli zadowoleni z kolejnej już wpadki. Niektórzy zgłaszali zużycie baterii znacznie przekraczające 50 procent, a aplikacja Sonos działała w tle przez wiele godzin i stopniowo rozładowywała telefon.
➔ CZYTAJ TEż: Lasso to nowy flagowy soundbar firmy Sonos
Zgodnie z informacją o wydaniu, dzisiejsza aktualizacja aplikacji Sonos do wersji 80.05.05 powinna rozwiązać problem z baterią. Firma zobowiązała się do wprowadzania ulepszeń oprogramowania w dwutygodniowym cyklu, ale według menedżera społeczności Sonos Keitha Nievesa zespół chciał jak najszybciej wprowadzić tę poprawkę.
Niektórzy użytkownicy zaczęli korzystać z aplikacji innych firm, takich jak SonoPhone, podczas gdy oficjalna aplikacja nadal boryka się z problemami.
CEO Sonosa Patrick Spence zapowiedział planowane usprawnienia aplikacji, które firma zamierza wprowadzić do października tego. Obejmują one takie rzeczy, jak poprawa spójności głośności, niezawodności alarmów i przywrócenie możliwości edycji list odtwarzania i nadchodzącej kolejki z poziomu aplikacji Sonos.
Jeśli korzystasz z aplikacji Sonos, to nie zwlekaj z aktualizacją:
OFICJALNA LISTA ZMIAN APLIKACJI SOSNOS W WERSJI 80.05.05 z 31 lipca 2024 r.
- Poprawki błędów i poprawa wydajności.
- Poprawka stabilność podczas dodawania nowych produktów.
- Rozwiązanie problemu polegającego na tym, że aplikacja zużywała nadmiar baterii telefonu.
➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!
źródło: Sonos