Sonos przeprasza za apkę i obiecuje ciągłe poprawki!

Sonos przeprasza za szeroko krytykowaną przeprojektowaną aplikację mobilną i informuje o postępach naprawczych i planach.

Odświeżona aplikacja Sonos - 2 mężczyzn i Sonos Beam

Dyrektor generalny Sonosa Patrick Spence zamieścił dziś na stronie internetowej firmy wpis, w którym przeprasza użytkowników za kontrowersyjne przeprojektowanie aplikacji Sonos i obiecując ciągłe aktualizacje przez cały rok. Spence powiedział, że ulepszanie aplikacji dla klientów jest najważniejszym priorytetem firmy i wyjaśnił, że zajęcie się błędami, które pojawiły się w nowej aplikacji, opóźniło wprowadzenie dodatkowych funkcji.

➔ PRZECZYTAJ TAKŻE: Aplikacja Sonos ponownie z lokalną biblioteką muzyczną

Wiemy, że zbyt wielu z Was doświadczyło poważnych problemów z naszą nową aplikacją, która została wprowadzona 7 maja, dlatego chcę zacząć od osobistych przeprosin za rozczarowanie. Nie ma pracownika w firmie Sonos, który nie odczuwałby bólu, że Was zawiedliśmy, i zapewniam, że naprawianie aplikacji dla wszystkich naszych klientów i partnerów było i nadal jest naszym priorytetem.

Spence podzielił się zarysem przyszłych planów dotyczących funkcji. Sonos planuje udostępniać aktualizacje aplikacji co dwa tygodnie. Alarmy zostaną naprawione we wrześniu, a tryb edycji playlist i kolejki pojawi się we wrześniu lub październiku.

Lipiec i sierpień:

  • Poprawa stabilności przy dodawaniu nowych produktów.
  • Implementowanie konfiguracji biblioteki muzycznej, przeglądania, wyszukiwania i odtwarzania.

Sierpień i wrzesień:

  • Poprawa reakcji głośności.
  • Ulepszenia interfejsu użytkownika w oparciu o opinie klientów.
  • Poprawa ogólnej stabilności systemu i obsługi błędów.

Wrzesień:

  • Poprawa spójności i niezawodności alarmów.

Wrzesień i październik:

  • Przywracanie trybu edycji list odtwarzania i kolejki.
  • Poprawa funkcjonalności w ustawieniach.

Spence twierdzi, że Sonos ciężko pracuje, aby odzyskać zaufanie klientów dzięki ciągłym udoskonaleniom aplikacji.

W maju firma Sonos wypuściła przeprojektowaną aplikację z dostosowywalnym ekranem głównym i bardziej spersonalizowaną usługą słuchania. Klienci Sonos szybko odkryli, że w aplikacji brakuje kilku kluczowych funkcji i występuje wiele błędów. W skargach w mediach społecznościowych nazwano aplikację „krokiem w tył” w związku z usunięciem zarządzania listami odtwarzania, alarmów i innych funkcji.

Teraz Sonos powoli przywraca funkcje, z których do tej pory można było bez problemu korzystać i bije się w piersi – to będzie nauczka i przykład dla innych, jak nie zmieniać aplikacji mobilnej na siłę.

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

źródło: Sonos | Macrumors