Użytkownicy iPhone’ów, którzy zainstalowali najnowsze uaktualnienie aplikacji Sonos w wersji 80.05.04 wskazują nowe problemy, tym razem z baterią.
Jeśli chodzi o oprogramowanie, to Sonos w tym roku nie ma zupełnie szczęścia. Wraz z dużą aktualizacją w maju usunięto niektóre funkcje, a większość z nich powróciła w ramach wielu innych aktualizacji. Na przykład od tego tygodnia ponownie możliwy jest dostęp do lokalnej biblioteki muzycznej. Jednak aktualizacja do wersji 80.05.04 powoduje nowe problemy.
Jak czytamy na Reddicie, aplikacja Sonos po ostatniej aktualizacji niesamowicie szybko rozładowuje baterię i dosłownie drenuje iPhone’a. Najwyraźniej niektóre procesy w tle nie zamykają się prawidłowo.
Jeśli ten problem dotyczy także Ciebie, obecnie nie ma dobrego rozwiązania, ponieważ przejście na poprzednią wersję aplikacji z App Store’a nie jest możliwe. Jedynym rozwiązaniem awaryjnym w tej chwili jest zamknięcie aplikacji Sonos w widoku wielozadaniowości, dzięki czemu procesy w tle, które najwyraźniej nadal działają, również zostaną zakończone.
➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!
źródło: Reddit | Appgefahren