Apple udostępniło humorystyczny film „The Underdogs: OOO (Out Of Office)” promujący iPhone’a, iPada, komputer Mac i Apple Vision Pro.
Firma Apple udostępniła dziś na swoim kanale YouTube nowy, humorystyczny film, który przedstawia wiele zastosowań urządzeń Apple’a, w tym urządzenie do obliczeń przestrzennych Apple Vision Pro. Zatytułowany „The Underdogs: OOO (Out Of Office)” 10-minutowy film przedstawia podróż zespołu projektowego „The Underdogs” do Tajlandii w ostatniej szansie na spełnienie życzeń klienta.
➔ CZYTAJ TEż: Apple Watch Series 9 i iPhone 15 Pro to „grube ryby”!
Aby tego dokonać, muszą znaleźć nową fabrykę opakowań, wprowadzać zmiany w projekcie w ostatniej chwili, tworzyć prototypy, przełamywać bariery językowe i nie tylko.
W przeszłości Apple udostępniało dłuższe reklamy, w których zespół projektowy „The Underdogs” ścigał się z czasem, aby spełnić potrzeby klienta, ale jest to pierwsza reklama, w której jedna z postaci używa zestawu Apple Vision Pro do wykonywania wielu zadań jednocześnie – otwierania okien aplikacji w przestrzeni wirtualnej.
Ten film krótkometrażowy pojawia się po podobnych filmach z serii „Apple at Work”, które Apple opublikowało w latach 2019, 2020 i 2023 z udziałem tych samych aktorów.
Inne wyróżnione w filmie produkty, aplikacje i funkcje to między innymi poczta głosowa na żywo, tłumaczenie, AirDrop, NameDrop, portfel Apple, tryb gotowości, Animoji, FaceTime, dzwonki, AR, przechwytywanie obiektów, wirtualny wyświetlacz Mac i inne.
➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!
źródło: Apple