Po wprowadzeniu na początku tego roku asystenta zakupowego AI Rufusa w aplikacji Amazon Shopping, Amazon udostępnia tę funkcję wszystkim klientom w USA.
Jak wyjaśniła firma Amazon w lutym tego roku, asystent zakupowy oparty na sztucznej inteligencji Rufus został przeszkolony w zakresie katalogu produktów Amazona, recenzji klientów, pytań i odpowiedzi społeczności oraz informacji z internetu. Wykorzystuje całe to szkolenie, aby odpowiedzieć na wszelkie pytania dotyczące produktów, które klienci rozważają zakupić.
Według wpisu na blogu na stronie firmy Amazon klienci mogą używać Rufusa do:
- poznania szczegóły produktu,
- posłuchania, co inni klienci mają do powiedzenia na temat produktów,
- otrzymania rekomendacji produktów,
- porównania produktów,
- otrzymania powiadomień o nowych produktach,
- uzyskania dostępu do bieżących i historycznych zamówień,
- uzyskania odpowiedzi na pytania związane z zakupami.
Podobnie jak inne popularne chatboty, takie jak ChatGPT i Gemini, Rufus to coś więcej niż narzędzie, które potrafi wykonać tylko określone zadania. We wpisie na blogu Amazon zauważa, że można zapytać Rufusa, czego będziemy potrzebować do zrobienia sufletu. Wykorzystując wszystkie informacje zebrane z internetu, Rufus może przygotować listę odpowiednich produktów ze sklepu Amazon, które pomogą w wykonaniu określonego zadania.
➔ PRZECZYTAJ TAKŻE: Amazon Echo Spot teraz ma nowy wygląd i lepszy dźwięk!
Współczynnik porównawczy może być szczególnie przydatny, biorąc pod uwagę niekończący się postęp technologiczny. Nawet jeśli nie wiemy, jaki jest najnowszy i najlepszy telewizor 4K, możemy poprosić Rufusa, aby znalazł nam najbardziej zaawansowany telewizor na Amazonie.
Jak korzystać z asystenta AI Rufus firmy Amazon?
Jeśli chcesz wypróbować Rufusa Amazona, pierwszym krokiem jest pobranie (lub aktualizacja) aplikacji Amazon Shopping na urządzenie mobilne. Po zainstalowaniu najnowszej wersji aplikacji należy wybrać pomarańczowo-niebieski przycisk w prawym dolnym rogu ekranu. Otworzy się okno z polem tekstowym i serią sugestii na początek.
Ten asystent AI jest wciąż w fazie beta, więc będą wprowadzane zmiany i aktualizacje. Na razie dostępny jest tylko dla użytkowników amerykańskiej wersji aplikacji.
➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!
źródło: Amazon Blog | BGR