Dzięki nowej kampanii reklamowej „Apple Watch for Your Kids” Apple chce zachęcić rodziców do kupowania Apple Watcha swoim dzieciom.

Jest to najwyraźniej sprytna promocja funkcji „Konfiguracja rodzinna Apple Watch”, która istnieje od 2020 roku. Witryna Apple Watch For Your Kids (pol. Apple Watch dla Twoich dzieci) wyjaśnia, jak działa ta funkcja i jakie są jej zalety. Zegarek Apple Watch z funkcją dostępu do sieci komórkowej (Cellular) można dodać do iPhone’a osoby dorosłej i zarządzać nim. Dzięki temu dzieci mogą nosić na nadgarstku urządzenie, które umożliwia im wykonywanie połączeń telefonicznych, wysyłanie wiadomości tekstowych i śledzenie ich lokalizacji.
➔ PRZECZYTAJ TAKŻE: Apple Watch Series 10 może jednak nie zostać radykalnie przeprojektowany
Apple promuje także w witrynie Schooltime — opcję ograniczającą powiadomienia i aplikacje w godzinach lekcyjnych za pomocą funkcji Nie przeszkadzać. Harmonogram zajęć szkolnych jest ustalany przez rodziców i dodaje widoczne żółte kółko na Apple Watchu, aby nauczyciele wiedzieli, że z urządzenia nie można korzystać podczas zajęć.
Apple zachwala także trwałość i wodoodporność zegarka Apple Watch, a także wbudowane opcje śledzenia aktywności, w tym treningów dzieci i nagród za aktywność.

Nowo nazwana funkcja Apple Watch For Your Kids jest reklamowana na stronach Apple Watcha, ale firma Apple nie zaktualizowała jeszcze dokumentu pomocy, który przeprowadzi rodziców przez proces konfiguracji.
Wymagania dotyczące wyposażenia dziecka w zegarek Apple Watch obejmują zegarek Apple Watch Series 4 lub nowszy z GPS + Cellular i umową na sieć komórkową, telefon iPhone 6s lub nowszy w przypadku rodziców, utworzenie grupy Chmury rodzinnej oraz identyfikatory Apple ID dla rodziców i dziecka.

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!
źródło: Apple | Appgefahren