Nowa odsłona aplikacji mobilnej Banku Millennium

Pierwsi klienci mogą już korzystać z odświeżonej aplikacji mobilnej Banku Millennium. Zmienia się sposób poruszania po aplikacji oraz strony poszczególnych produktów. 

Aplikacja mobilna Banku Millennium w nowej odsłonie

Od połowy czerwca 2024 roku pierwsi klienci Banku Millennium otrzymają aplikację mobilną w nowej odsłonie. Jest jeszcze prostsza w obsłudze i dostępna zarówno na urządzeniach mobilnych z systemem Android, jak i iOS.

➔ PRZECZYTAJ TAKŻE: Bank Millennium udostępnił nową aplikację mobilną dla firm 

W odświeżonej aplikacji mobilnej udoskonaliliśmy sposób obsługi. Elementy nawigacji przeniesiono z panelu bocznego do ikon na dole. Odtąd wszystkie najważniejsze sekcje znajdą się w zasięgu kciuka użytkownika. Uporządkowana została również zawartość poszczególnych sekcji i podzielona na Płatności, Produkty, Ofertę i Więcej (w której znajdą się produkty dodatkowe oferowane przez Bank Millennium).

Bank zdecydował się również odświeżyć wszystkie strony produktowe np. kont, kart, lokat itd. Wiele z nich zyska nowe przydatne funkcje (np. podglądu wszystkich danych karty po dodatkowej autoryzacji). W lewym górnym rogu znalazło się miejsce dla sekcji profilowej. Można w niej np. edytować swoje dane, przejrzeć dokumenty i umowy, szybko skontaktować się z konsultantem czy przełączyć na profil firmowy (jeśli klient takim dysponuje).

W pierwszej kolejności z odświeżonej aplikacji skorzystają nowi klienci, którzy dopiero zawierają relację z Bankiem Millennium. Dotychczasowym użytkownikom rozwiązania będą udostępniane stopniowo. Ważne, aby dysponowali najbardziej aktualną wersją aplikacji dostępną w sklepach App Store,Google Play oraz App Gallery. Po udostępnieniu nowej odsłony aplikacji klient otrzyma kontekstowe informacje, które pozwolą mu zapoznać się ze zmianami. Proces udostępniania aplikacji klientom zakończy się w sierpniu.

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

źródło: Bank Millennium