Firma Brave Software, zajmująca się wyszukiwarką i przeglądarką internetową skupioną na prywatności, integruje wyniki wyszukiwania ze swoim chatbotem Leo AI.
Wyniki wyszukiwania oparte są na interfejsie API Brave Search, a Leo AI jest zintegrowany z przeglądarką internetową firmy. Firma stwierdziła, że integracja czatbota, opartego na sztucznej inteligencji, pomoże użytkownikom znaleźć bardziej aktualne i trafne informacje. Użytkownicy mogą korzystać z tej integracji, aby pobierać informacje takie jak najnowsze wyniki, wyciągać więcej kontekstu związanego z tematem podczas czytania artykułu oraz wyszukiwać najnowsze i istotne tematy w celu tworzenia wpisów w mediach społecznościowych.
➔ CZYTAJ TEż: Brave wprowadza na swojego asystenta Leo AI na iPhone’a i iPada
Brave podkreśla, że integracja dba o prywatność, ponieważ firma nie wymaga od użytkowników logowania. Ponadto nie przechowuje na swoim serwerze rozmów z chatbotem Leo AI. Firma Brave stwierdziła, że nie wykorzystuje też odpowiedzi do szkolenia swojego modelu. Firma dodała, że najpierw wysyła żądania do serwera anonimizacji, aby ukryć tożsamość użytkownika.
Można także wykupić dostęp do Leo Premium za 14,99 USD miesięcznie, co zapewnia wyższe limity wyszukiwania i dostęp do najnowszych modeli. Firma stwierdziła, że przy zakupie subskrypcji wydaje tokeny, których nie można powiązać, aby zapobiec jakiejkolwiek identyfikacji osobistej.
Brave próbowało zbudować możliwości sztucznej inteligencji, aby przyciągnąć więcej użytkowników do swojej przeglądarki i wyszukiwarki. W zeszłym roku firma uruchomiła podsumowanie swojej wyszukiwarki oparte na sztucznej inteligencji, aby pokazać użytkownikom sedno odpowiedzi na wyszukiwane hasła. Dzięki temu w listopadzie 2023 roku wszyscy mogli korzystać z Leo AI Assistant. W kwietniu firma wprowadziła silnik AI Answer umożliwiający wyszukiwanie i odpowiadanie na zapytania użytkowników.
Inne przeglądarki, takie jak Edge, Opera, Arc i SigmaOS, w różnym stopniu zintegrowały sztuczną inteligencję. Brave prawdopodobnie chce wykorzystać przewagę wynikającą z posiadania zarówno przeglądarki, jak i stosu wyszukiwania, aby udoskonalić swój produkt.
➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!
źródło: braave Blog | Techcrunch