Apple Watch Series 9 i iPhone 15 Pro to „grube ryby”!

Nowa reklama Apple Watcha przedstawia gest podwójnego dotknięcia, iPhone’a 15 Pro i ooogrooomną rybę!

„Big Fish | iPhone + Apple Watch” reklama firmy Apple

W październiku ubiegłego roku, kiedy Apple wypuściło system watchOS 10.1, aktualizacja wprowadziła nową funkcję do Apple Watch Series 9 i Apple Watch Ultra 2: gesty podwójnego dotknięcia. Po szybkim dwukrotnym dotknięciu kciuka palcem wskazującym Apple Watch wykorzystuje S9 SIP (System In Package), aby zrozumieć gest, który automatycznie wybiera główną akcję dla większości aplikacji i powiadomień.

➔ ZOBACZ TEŻ: Apple wypuściło inspirowaną „Gwiezdnymi Wojnami” reklamę iPhone’a 15

Istnieją dwie sytuacje, w których gest podwójnego dotknięcia może wykonać więcej niż jedną czynność: podczas odtwarzania multimediów może przełączać się między odtwarzaniem a pauzą lub może pominąć utwór. W inteligentnym stosie gest może służyć do przeglądania stosu widżetów lub wybierania widżetu znajdującego się aktualnie na wierzchu. Aby skonfigurować wybór tych dwóch elementów, otwórz aplikację Watch na swoim iPhonie i dotknij Gesty.

Jeden z gestów podwójnego dotknięcia umożliwi wykonanie zdjęcia iPhone’em za pomocą pilota aparatu w aplikacji Aparat. I na tym skupia się nowa, dziwna reklama, która będzie wyświetlana w telewizji przez 30 sekund. Spot zaczyna się od krępego mężczyzny stojącego w swojej łodzi i usiłującego utrzymać ogromnego suma. Jedyne, co chce zrobić, to zrobić zdjęcie iPhone’em, podczas gdy trzyma rybę i ma zajęte ręce – dlatego kładzie iPhone’a na stole skierowanego aparatem w swoją stronę.

Podstawowe pytanie brzmi: jak nasz rybak będzie mógł zrobić zdjęcie, jeśli ma w obięciach grubą rybę i znajduje się w odpowiedniej odległości od smartfona? Proste. Zobacz, jak wpatruje się w Apple Watcha na nadgarstku i wykonuje doskonałe gesty podwójnego dotknięcia, aby zrobić zdjęcia ze swojego iPhone’a 15 Pro. „Pstryknięcie jednym dotknięciem” – słyszymy na końcu spotu „iPhone’a + Apple Watcha”.

Widzowie w wybranych krajach z pewnością zobaczą tę reklamę, w tym podczas finału Pucharu Stanleya.

A już w najbliższy poniedziałek będziemy mogli obejrzeć konferencję WWDC 2024 o godzinie 19:00 czasu polskiego – Apple zaprezentuje swoje najnowsze wersje systemów operacyjnych i wszystko co dotyczący sztucznej inteligencji.

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

źródło: Apple