Gra stworzona przez Niantic i Capcom zaoferuje graczom wiele aktualizacji, które będą rozłożone na cały czas trwania sezonu, dostarczając emocji przez całe lato. Oto 9 nowości, które pojawią się w drugim sezonie.
1. Przechwycenia Starszych Smoków
Starsze smoki to potwory, które istnieją od zamierzchłych czasów i posiadają cechy wykraczające poza ludzką wiedzę. Porównywane są do klęsk żywiołowych oraz pojawiają się w legendach na całym świecie. Starszy smok – Kushala Daora – zadebiutuje w nowej funkcji Przechwycenia Starszych Smoków (Elder Dragon Interceptions). Więcej szczegółów dotyczących tej nowości pojawi się wkrótce.
➔ PRZECZYTAJ TAKŻE: „Monster Hunter Now” pobrane 15 mln razy – z tej okazji nowe funkcje w grze!
2. Trzy nowe potwory
Kushala Daora, Khezu i Basarios – sezon drugi przyniesie nam aż trzy nowe potwory. Kushala Daora będzie się pojawiać tylko w funkcji Przechwycenia Starszych Smoków (Elder Dragon Interceptions), natomiast Khezu i Basarios będą pojawiać się w terenie, gdy gracze odblokują odpowiednie zadania fabularne z sezonu 2. Niantic zapowiada również dodanie kolejnych wielkich potworów w trakcie sezonu 2.
3. Gunlance – dodatkowy typ broni
W sezonie 2 gracze otrzymają do dyspozycji nowy typ broni: Gunlance. Łączy on wytrzymałość lancy z potężną siłą ognia. Warto doświadczyć potężnej mocy ataku Wyvern’s Fire, oraz Burstfire, który zadaje salwę obrażeń. Bystrzy łowcy powinni skorzystać z tego, że siła ataku gunlance wzrasta, gdy broń nagrzewa się od strzałów.
4. Nowe umiejętności
Nowe potwory i nowy typ broni oznaczają również, że dla łowców dostępne będą nowe umiejętności. Gracze mogą spodziewać się umiejętności takich jak Kushala Frostwind, Artyleria (Artillery), Specjalne Ubezpieczenie (Special Insurance) i innych.
5. Medale łowcy
Drugi sezon – z większą liczbą potworów – przyniesie także nowe medale łowcy, które gracze mogą zdobywać i prezentować na swojej Karcie Gildii.
6. Przedmioty sezonowe
Niantic udostępni dodatkowe 250 slotów wszystkim graczom dzięki darmowemu rozszerzeniu Item Boxa, dostępnego jako Przedmiot Zaopatrzenia (Supply Item) w sklepie. Dodatkowo, ogólny limit poszerzania pojemności Item Boxa za pomocą klejnotów, również zostanie zwiększony.
7. Questy fabularne i pojawianie się potworów
Wraz ze zmianą sezonów modyfikacji ulega również rotacja potworów pojawiających się w terenie. Należy pamiętać, że potwory opuszczające teren z początkiem drugiego sezonu, mogą zostać odblokowane ponownie, poprzez wykonanie pilnych zadań fabularnych.
- Do 24 czerwca, zwiększy się częstotliwość pojawiania się Khezu na obszarach bagiennych i Basarios na obszarach pustynnych.
- W tym okresie zwiększy się także gęstość potworów w terenie. Coral Pukei-Pukei, Basarios i Khezu będą pojawiać się w punktach Hunt-a-thons. Coral Pukei-Pukei będzie również pojawiać się w Hunt-a-thons po zakończeniu wydarzenia.
- Kushala Daora będzie się pojawiać tylko w ramach Przechwycenia Starszych Smoków (Elder Dragon Interceptions).
8. Przepustka sezonowa
Dostępna będzie nowa przepustka sezonowa, która zapewni wszystkim graczom nagrody w ramach darmowej rozgrywki, w tym otrzymanie itemów w grze: kosmetycznego wyposażenia warstwowego, Zenny i części potworów. Dodatkowa ścieżka nagród będzie również dostępna w ramach płatnej wersji premium. Należy pamiętać, że po rozpoczęciu sezonu 2 gracze nie będą już mogli odblokować nagród z sezonu 1, ale będą mogli odebrać nieodebrane nagrody w czasie do jednego miesiąca.
9. Świętowanie Monster Hunter Stories
Monster Hunter Stories to pierwsza gra RPG w serii Monster Hunter, pierwotnie wydana przez Capcom w 2016 roku. Odświeżona wersja zostanie opublikowana 14 czerwca, a Monster Hunter Now będzie zawierać specjalne zadania z tej okazji. Ukończenie wydarzenia Monster Hunter Stories pozwoli graczom zdobyć medale łowcy w limitowanej edycji oraz limitowane zestawy warstwowych strojów.
To dopiero początek atrakcji dla graczy w ramach „Dancing in the Tempest”, a kolejne ekscytujące aktualizacje i funkcje pojawią się już w lipcu.
➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!
źródło: Niantic