Nowy sezon Monster Hunter Now „Dancing in the Tempest” od 12 czerwca

Gra stworzona przez Niantic i Capcom zaoferuje graczom wiele aktualizacji, które będą rozłożone na cały czas trwania sezonu, dostarczając emocji przez całe lato. Oto 9 nowości, które pojawią się w drugim sezonie.

Monster Hunter Now – „Dancing in the Tempest”

1. Przechwycenia Starszych Smoków

Starsze smoki to potwory, które istnieją od zamierzchłych czasów i posiadają cechy wykraczające poza ludzką wiedzę. Porównywane są do klęsk żywiołowych oraz pojawiają się w legendach na całym świecie. Starszy smok – Kushala Daora – zadebiutuje w nowej funkcji Przechwycenia Starszych Smoków (Elder Dragon Interceptions). Więcej szczegółów dotyczących tej nowości pojawi się wkrótce.

➔ PRZECZYTAJ TAKŻE: „Monster Hunter Now” pobrane 15 mln razy – z tej okazji nowe funkcje w grze!

2. Trzy nowe potwory 

Kushala Daora, Khezu i Basarios – sezon drugi przyniesie nam aż trzy nowe potwory. Kushala Daora będzie się pojawiać tylko w funkcji Przechwycenia Starszych Smoków (Elder Dragon Interceptions), natomiast Khezu i Basarios będą pojawiać się w terenie, gdy gracze odblokują odpowiednie zadania fabularne z sezonu 2. Niantic zapowiada również dodanie kolejnych wielkich potworów w trakcie sezonu 2.

Monster Hunter Now – „Dancing in the Tempest”

3. Gunlance – dodatkowy typ broni

W sezonie 2 gracze otrzymają do dyspozycji nowy typ broni: Gunlance. Łączy on wytrzymałość lancy z potężną siłą ognia. Warto doświadczyć potężnej mocy ataku Wyvern’s Fire, oraz Burstfire, który zadaje salwę obrażeń. Bystrzy łowcy powinni skorzystać z tego, że siła ataku gunlance wzrasta, gdy broń nagrzewa się od strzałów.

4. Nowe umiejętności

Nowe potwory i nowy typ broni oznaczają również, że dla łowców dostępne będą nowe umiejętności. Gracze mogą spodziewać się umiejętności takich jak Kushala Frostwind, Artyleria (Artillery), Specjalne Ubezpieczenie (Special Insurance) i innych.

5. Medale łowcy

Drugi sezon – z większą liczbą potworów – przyniesie także nowe medale łowcy, które gracze mogą zdobywać i prezentować na swojej Karcie Gildii.

6. Przedmioty sezonowe 

Niantic udostępni dodatkowe 250 slotów wszystkim graczom dzięki darmowemu rozszerzeniu Item Boxa, dostępnego jako Przedmiot Zaopatrzenia (Supply Item) w sklepie. Dodatkowo, ogólny limit poszerzania pojemności Item Boxa za pomocą klejnotów, również zostanie zwiększony.

Monster Hunter Now – „Dancing in the Tempest”

7. Questy fabularne i pojawianie się potworów

Wraz ze zmianą sezonów modyfikacji ulega również rotacja potworów pojawiających się w terenie. Należy pamiętać, że potwory opuszczające teren z początkiem drugiego sezonu, mogą zostać odblokowane ponownie, poprzez wykonanie pilnych zadań fabularnych. 

  • Do 24 czerwca, zwiększy się częstotliwość pojawiania się Khezu na obszarach bagiennych i Basarios na obszarach pustynnych. 
  • W tym okresie zwiększy się także gęstość potworów w terenie. Coral Pukei-Pukei, Basarios i Khezu będą pojawiać się w punktach Hunt-a-thons. Coral Pukei-Pukei będzie również pojawiać się w Hunt-a-thons po zakończeniu wydarzenia. 
  • Kushala Daora będzie się pojawiać tylko w ramach Przechwycenia Starszych Smoków (Elder Dragon Interceptions).

8. Przepustka sezonowa

Dostępna będzie nowa przepustka sezonowa, która zapewni wszystkim graczom nagrody w ramach darmowej rozgrywki, w tym otrzymanie itemów w grze: kosmetycznego wyposażenia warstwowego, Zenny i części potworów. Dodatkowa ścieżka nagród będzie również dostępna w ramach płatnej wersji premium. Należy pamiętać, że po rozpoczęciu sezonu 2 gracze nie będą już mogli odblokować nagród z sezonu 1, ale będą mogli odebrać nieodebrane nagrody w czasie do jednego miesiąca.

9. Świętowanie Monster Hunter Stories

Monster Hunter Stories to pierwsza gra RPG w serii Monster Hunter, pierwotnie wydana przez Capcom w 2016 roku. Odświeżona wersja zostanie opublikowana 14 czerwca, a Monster Hunter Now będzie zawierać specjalne zadania z tej okazji. Ukończenie wydarzenia Monster Hunter Stories pozwoli graczom zdobyć medale łowcy w limitowanej edycji oraz limitowane zestawy warstwowych strojów.

To dopiero początek atrakcji dla graczy w ramach „Dancing in the Tempest”, a kolejne ekscytujące aktualizacje i funkcje pojawią się już w lipcu.

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

źródło: Niantic