Vikingowie dostaną więcej GB w ofercie Subskrypcji – minimum dwukrotnie, bez podnoszenia cen. Pojawił się też nowy plan Subskrypcji: aż 80 GB (kumulujących się) za 30 zł.

Społecznościowy operator komórkowy, Mobile Vikings, trzyma kurs na ulepszanie oferty. Robi to w swoim stylu – znów działając pod prąd. Tym razem zwiększa, minimum dwukrotnie, liczbę gigabajtów w ofercie Subskrypcji i to bez podnoszenia cen. Dodatkowo wprowadza nowy plan subskrypcyjny: aż 80 GB (kumulujących się) za 30 zł.
➔ PRZECZYTAJ TAKŻE: Plany Mobile Vikings na 2024 rok
Na zmianie skorzystają obecni użytkownicy sieci – zgodnie z zasadą #DlaSwoichWszystko. Vikingowie nie muszą zmieniać operatora, żeby dostawać więcej i lepiej. Marka obiecała im ulepszanie oferty wraz ze wzrostem społeczności oraz rozwojem sieci i tak się dzieje.
Oferta ulepsza się dla wszystkich
Już nie Subskrypcja 60, a Subskrypcja 120 (w tym 8,29 GB w UE). I nie Subskrypcja 80, a Subskrypcja 180 (w tym 10,66 GB). Bez zmian u Vikingów pozostaje brak umów, darmowa kumulacja we wszystkich planach, czyli przechodzenie niewykorzystanych gigabajtów na kolejne miesiące, 5G i eSIM.
Sieć wprowadza zmiany zgodnie z obietnicą i na prośbę użytkowników. To także forma podziękowania dla nich za udział w programie poleceń (korzysta z niego aż 7/10 Vikingów). Dzięki niemu społecznościowy operator komórkowy stale się rozwija (ma już ponad 100 000 użytkowników) i wciąż ulepsza swoją ofertę – zgodnie z przyjętym kierunkiem inwestowania w użytkowników, a nie w kampanie reklamowe z celebrytami.
Nowy plan z 80 GB w pakiecie
Mobile Vikings uruchamia również nowy plan – Subskrypcję 80 za 30 zł/mies. (15 zł przez pierwszy miesiąc). Podobnie jak w przypadku pozostałych planów Subskrypcji – użytkownicy mają ofertę All Inclusive, czyli m.in.:
- dostęp do technologii 5G i eSIM;
- darmową kumulację GB;
- pakiet 7,11 GB do wykorzystania w roamingu w UE;
- no limit na rozmowy, SMS-y i MMS-y w Polsce i w roamingu w UE;
- brak umowy i zobowiązań.

All Inclusive u Vikingów
Operator komórkowy z Wrocławia przygotował kampanię reklamową w wakacyjnym klimacie. Nawiązuje w niej do tekstów ze znanych memów, jak np. “Zapłacone, to korzystam” czy “O taką ofertę nic nie robiłem”.
Koncepcja polega na zestawieniu “codziennych” miejsc (jak sklep czy biuro) z Vikingami w wakacyjnych strojach. Bo korzystający z Subskrypcji w Mobile Vikings mają All Inclusive wszędzie – nawet w pracy czy na zakupach.
Na kampanię reklamową Mobile Vikings można już teraz trafić w Internecie, a w czerwcu również w przestrzeni miejskiej – we Wrocławiu i w Katowicach, na przystankach i w środkach komunikacji miejskiej.
➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!
źródło: Mobile Vikings